Κομμάτια αναμνήσεων, κομμάτια της ψυχής μας. Αυτά που απαρτίζουν τη ζωή μας και της δίνουν νόημα. Δεν είναι υλικά αγαθά, είναι όσα γεμίζουν τις ζωές των ανθρώπων και τις κάνουν πραγματικά «πλούσιες». Είναι όσα θέλουμε να φυλάξουμε στην καρδιά μας.
Αυτό είναι το μήνυμα του νέου βίντεο της ψηφιακής καμπάνιας της Generali. Το δεύτερο κεφάλαιο της πετυχημένης επικοινωνίας δηλώνει, με τον πλέον ουσιαστικό τρόπο, ότι η Generali, έχοντας στο επίκεντρο πάντα τον άνθρωπο, στέκεται με ευαισθησία αλλά και σεβασμό απέναντι στη βαθιά ανάγκη του να «Φυλάξει όσα Αγαπά».
Σε έναν κόσμο συνεχών τεχνολογικών μεταλλαγών, η Generali επιλέγει να γράψει μία ζεστή, ανθρώπινη ιστορία στο timeline της ψηφιακής απεραντοσύνης. Ακολουθώντας την καθημερινότητα ενός αγοριού, θυμόμαστε ξανά όσα εμποτίζουν με νόημα τη ζωή μας. Αγαπημένα πρόσωπα, στιγμές-ορόσημα, παραδόσεις αλλά και λατρεμένες συνήθειες συνθέτουν για τον καθένα μας μια ξεχωριστή καθημερινότητα. Μέσα από την αφιλτράριστη ματιά του κεντρικού ήρωα, αναδεικνύονται όλα εκείνα τα μικρά ή και μεγάλα γεγονότα που φωτίζουν τη ζωή μας. Όλα εκείνα που η Generali θέτει ως αποστολή της να διαφυλάξει με ένα μόνο στόχο, να κάνει τη ζωή των ανθρώπων καλύτερη.
Μετά από 4 εκατ. προβολές, χιλιάδες likes και εκατοντάδες θετικά σχόλια, που απέσπασε η πρώτη ταινία, η on-line καμπάνια της Generali συνεχίζεται με στόχο να αγγίξει ακόμη μεγαλύτερο κοινό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για μία ελληνική παραγωγή, η οποία θα προβάλλεται στα ψηφιακά κανάλια στα οποία καταγράφει δυναμική παρουσία η Generali, στο youtube και στο facebook.