Generali

Κυβερνοασφάλεια: Ένας κίνδυνος που δεν πρέπει να αγνοείται

young-woman-in-a-business-meeting.jpg

Είναι εύκολο να υποτιμήσετε τον πραγματικό αντίκτυπο που μπορεί να έχουν για την επιχείρησή σας οι απειλές κυβερνοασφάλειας που παραβλέπετε. Και παρόλο που προβλέπεται ότι το μέσο κόστος μιας κυβερνοεπίθεσης για μια μικρομεσαία επιχείρηση ανέρχεται στα 220.000 ευρώ, ο πραγματικός αντίκτυπος αυτών των εγκλημάτων συχνά δεν γίνεται αντιληπτός στο ευρύ κοινό, γεγονός που καθιστά δύσκολο να κατανοήσουμε πόσο πολύ μπορούν να βλάψουν μια επιχείρηση οι κυβερνοεπιθέσεις και τα κυβερνοεγκλήματα.

Ο αντίκτυπος στα οικονομικά, στις λειτουργίες και τη φήμη

Είτε πρόκειται για κακόβουλο λογισμικό και σκουλήκια (worms) είτε για απάτες ηλεκτρονικού «ψαρέματος» (phishing scams) και κλοπή ταυτότητας, αυτά τα κυβερνοεγκλήματα μπορούν να οδηγήσουν σε προβλήματα, όπως απώλεια απόρρητων δεδομένων πελατών, δυσλειτουργία ιστοσελίδων και καταστροφή σημαντικών πληροφοριών που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία της επιχείρησης. Ένα από αυτά τα προβλήματα είναι αρκετό, για να παραλύσει μια ολόκληρη επιχείρηση. Ο αντίκτυπος όμως των επιθέσεων στην κυβερνοασφάλεια δεν είναι μόνο λειτουργικός. Μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε οικονομική πανωλεθρία, νομικές περιπέτειες, ακόμη και να επηρεάσει μακροπρόθεσμα τη φήμη της επιχείρησης. Εξάλλου, η εμπιστοσύνη των πελατών είναι ζωτικής σημασίας, και όταν οι καταναλωτές έρχονται αντιμέτωποι με το ενδεχόμενο κλοπής των δεδομένων τους ή μια δυσλειτουργική ιστοσελίδα, είναι αναμενόμενο ότι θα στραφούν στον ανταγωνισμό.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλοί τρόποι να προστατευτείτε από τις απειλές για την κυβερνοασφάλεια, από την επένδυση στο σωστό λογισμικό κυβερνοασφάλειας μέχρι την εκπαίδευση του προσωπικού σας στη διαχείριση ισχυρών κωδικών πρόσβασης και άλλα προληπτικά μέτρα. Όποια εργαλεία κι αν επιλέξετε για την προστασία σας, είναι σαφές ότι η ανάδειξη της κυβερνοασφάλειας σε προτεραιότητα και η ελαχιστοποίηση των κινδύνων που ενέχουν οι απειλές στον κυβερνοχώρο είναι πλέον απαραίτητες για την υγιή επιχειρηματική δραστηριότητα και την καλή εξυπηρέτηση των πελατών.

Exit mobile version