Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.
Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.
4.1/5
Σε 16,544 αξιολογήσεις πελατών
Αξιοπιστία μέσω A**********
Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
Η πολυ καλη εξυπηρετηση
η εξηπηρέτηση
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Μου στείλατε να αξιολογήσω την διαδικασία αποζημίωσης, η οποία δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Μάλιστα, η διαδικασία ξεκίνησε από τις 23/09 που παρέδωσα τα διακαιολογήτικά στον αφαλιστικό μου σύμβουλο. ¨Εχουμε 20/10 και ακόμα κανένα νέο. Στο MyGenerali φαίνεται ότι το status του αιτήματος αποζημίωσης είναι ότι αναμένονται νέα δικαιολογητικά ενώ τα επιπλεόν δικαιολογητικά τα έχω στείλει στις 08/10. Ενας μήνας έχει περάσει !!!
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Ποιότητα προϊόντος
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Καλή φήμη
ειναι σχεδον αδυνατη η εξυπηρετηση του πελάτη! ειτε τηλεφωνικά ειτε μεσω μειλ. απρόσωπη-αδιάφορη