Νέα τεχνολογικά εργαλεία, καινοτομίες και προϊόντα θα θέσει η Generali στην υπηρεσία του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή το 2019, καλύπτοντας και τις πιο υψηλές απαιτήσεις.
Την δέσμευση αυτή έδωσε η Διοίκηση της εταιρείας στους εκατοντάδες συνεργάτες της που συμμετείχαν στις ετήσιες εκδηλώσεις, που οργάνωσε προς τιμή τους η Generali, στο Makedonia Palace της Θεσσαλονίκης στις 4 Φεβρουαρίου, και στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών στις 8 Φεβρουαρίου. Στις δύο πολυπληθείς συγκεντρώσεις κυριάρχησε η αισιοδοξία, που πήγαζε από τα πολύ καλά αποτελέσματα του προηγούμενου χρόνου αλλά και τη μακροχρόνια σχέση που διατηρεί η Generali με τους Συνεργάτες της.
Καλωσορίζοντας τους προσκεκλημένους ο Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας κ. Γιώργος Ζερβουδάκης επεσήμανε για ακόμη μία φορά τη στήριξή της στο δίκτυο διαμεσολαβητών ενώ τη σκυτάλη παρέλαβε ένας παγκοσμίως αναγνωρισμένος ομιλητής και futurist, ο κ. Gerd Leonhard, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα «Humanity vs Technology – Ανθρωπότητα έναντι Τεχνολογίας».
Ακολούθησε στη συνέχεια ο Διευθύνων Σύμβουλος της Generali κ. Πάνος Δημητρίου, ο οποίος σε αδρές γραμμές αναφέρθηκε στην εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς, τις προοπτικές της και κυρίως τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας. Ο κ. Δημητρίου εντόπισε τις προκλήσεις που θα κληθεί να διαχειρισθεί στο μέλλον η ασφαλιστική αγορά. Εκτίμησε ότι σοβαρές αναταράξεις θα επιφέρουν και στην ελληνική ασφαλιστική αγορά οι νέες εποπτικού χαρακτήρα πρωτοβουλίες. Εστίασε στη συνέχεια στον σημαντικό ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή και εξήγγειλε την πρόθεση της Διοίκησης να συνεχίσει με αμείωτη ένταση να πρωτοπορεί, επενδύοντας σε νέες καινοτομίες και ψηφιακές εφαρμογές που θα χτίζουν μία στενή σχέση της Generali, αλλά, κυρίως, του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή με τον πολίτη και τις ανάγκες του. Τέλος, αναφέρθηκε στα πολύ ικανοποιητικά και κερδοφόρα αποτελέσματα της Generali, επισημαίνοντας ιδιαίτερα ότι η παραγωγή ασφαλίστρων ξεπέρασε τα 208 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 4% περίπου σε σύγκριση με το 2017, χάρη στις πολύ σημαντικές προσπάθειες της διαμεσολάβησης και των εργαζόμενων της εταιρείας.
Στην εξαιρετική πορεία της Generali και στη Βόρεια Ελλάδα και στη στήριξη της διαμεσολάβησης αναφέρθηκε και ο Διευθυντής Βορείου Ελλάδος κ. Στυλιανός Στυλιανίδης, στην εκδήλωση της Θεσσαλονίκης.
Η εκδήλωση της Generali επεφύλασσε και μία έκπληξη αυτή τη χρονιά, καθώς η διοίκηση της εταιρίας, προσκάλεσε τους καλεσμένους της σε έναν «ανοιχτό διάλογο», δίνοντας στους παρευρισκόμενους την ευκαιρία να θέσουν τα δικά τους ερωτήματα στους κ.κ. Γιώργο Ζερβουδάκη, Διευθυντή Πωλήσεων, Τάκη Βασιλόπουλο Chief Technical Manager και Πάνο Δημητρίου, Διευθύνοντος Συμβούλου. Με την συμβολή της δημοσιογράφου Μαρία Αναστασοπούλου που συντόνισε την κουβέντα, δόθηκε η δυνατότητα στα στελέχη της Generali να παρουσιάσουν πληρέστερα τη φιλοσοφία και τη στρατηγική της εταιρείας.
Τέλος, απαντώντας σε ερωτήσεις του κοινού αναφορικά με το πώς η Generali σκοπεύει να αναβαθμίσει την προϊοντική της γκάμα και να γίνει ακόμη πιο ανταγωνιστική, οι εκπρόσωποι της εταιρείας ανακοίνωσαν ότι ο επόμενο διάστημα η Generali σχεδιάζει νέα προϊόντα και υπηρεσίες, που θα καλύπτουν τις πιο σύγχρονες ανάγκες. Επίσης, η εταιρεία θα συνεχίσει να αναβαθμίζει την εμπειρία εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων, επενδύοντας σε λύσεις ΑΙ στον τομέα της εξυπηρέτησης.
Η βραδιά έκλεισε σε κλίμα αισιοδοξίας, επιβεβαιώνοντας τη σχέση εμπιστοσύνης της Generali με τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και την ένωση των δυνάμεων για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στο μέλλον.