«Γιατί η μεγαλύτερη Ασφάλεια είναι η Αγάπη»
H Generali επίσημος χορηγός ασφάλισης στο EuroPride 2024
- Με τη συμμετοχή της στους εορτασμούς του Μήνα Υπερηφάνειας 2024, η Εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της για την προώθηση των αξιών της διαφορετικότητας, της ισότητας και της ένταξης, που είναι μεταξύ των προτεραιοτήτων της Lifetime Partner 24: Driving Growth στρατηγικής της.
Για την Generali η διαφορετικότητα, η ισότητα και η ένταξη αποτελούν τους θεμελιώδεις πυλώνες του πολιτισμικού μετασχηματισμού που προωθεί καθημερινά ο οργανισμός προκειμένου να δημιουργήσει πραγματική αξία για τους ανθρώπους και την κοινωνία. Η Διοίκηση της Εταιρείας και του Ομίλου συνολικά, θέτοντας στο επίκεντρο τη σημασία της ανθρώπινης μοναδικότητας και εφαρμόζοντας ένα σύστημα παρακολούθησης της προόδου του DEI, επενδύει στη διαφύλαξη δίκαιων και αξιοκρατικών διαδικασιών, προκειμένου να διασφαλίσει ότι όλοι οι εργαζόμενοι έχουν πρόσβαση σε ίσες ευκαιρίες και μπορούν να απελευθερώσουν πλήρως τη δυναμική τους.
Σε αυτό το πλαίσιο, η Generali συμμετέχει φέτος ως Υπερήφανος Χορηγός Ασφάλισης στο EuroPride 2024 που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στη Ελλάδα και διεξάγεται στην Θεσσαλονίκη από τις 21 έως τις 29 Ιουνίου 2024. Με τον τρόπο αυτό η Εταιρεία υπογραμμίζει την ανθρωποκεντρική της φιλοσοφία και την αποστολή της «να στηρίζει τους ανθρώπους να διαμορφώσουν ένα ασφαλέστερο και πιο βιώσιμο μέλλον φροντίζοντας για τη ζωή και τα όνειρά τους.»
Η κίνηση αυτή έρχεται να προστεθεί στην ευρύτερη συμμετοχή του Ομίλου Generali στις εκδηλώσεις του Μήνα Υπερηφάνειας που ξεδιπλώνονται ανά τον κόσμο. Στην Generali το “Pride” αφορά πρώτα απ’ όλα την ένταξη και τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος στο οποίο ο καθένας αισθάνεται ασφαλής και ελεύθερος να είναι ο εαυτός του, και ως εκ τούτου να απολαμβάνει εκτίμησης και σεβασμού, ώστε να μπορεί να αξιοποιήσει όλα του τα ταλέντα συνεισφέροντας στην καινοτομία, την ανάπτυξη και την επιτυχία του Ομίλου, και συμβάλλοντας, ταυτόχρονα, στην άρση των πολιτισμικών και συμπεριφορικών περιορισμών.
Διαδραματίζοντας κρίσιμο ρόλο στην ανάδειξη της σημασίας της ισότητας και στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τις σύγχρονες κοινωνικές προκλήσεις, η Generali κάνει ουσιαστικά βήματα προς την κατεύθυνση της βελτίωσης της κατανόησης των αναγκών ενός διαφορετικού εργατικού δυναμικού και μιας διαφορετικής πελατειακής βάσης.
Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου Chief Marketing & Communications της Generali δήλωσε σχετικά: «Η πορεία της Generali είναι γεμάτη από ανθρώπινες ιστορίες, από τον συγκερασμό διαφορετικών πολιτισμικών και πολιτιστικών στοιχείων, από την αταλάντευτη πίστη στον άνθρωπο ως μοναδική αξία και τη συνεχή προσπάθεια για την προστασία της ζωής και της ποιότητάς της. Η ασφάλεια σε κάθε της έκφανση και εκφορά είναι αδιαπραγμάτευτα ένα ανθρώπινο αγαθό που διασφαλίζει την ευημερία και την εξέλιξη του κόσμου. Σε αυτόν το καλύτερο κόσμο πιστεύουμε κι εμείς και γι’ αυτό επιδιώκουμε να αφουγκραζόμαστε τις ανθρώπινες ανάγκες και να τις στηρίζουμε με στόχο ένα καλύτερο και βιώσιμο μέλλον.»
Τη στρατηγική της επικοινωνίας σχεδίασε η Quenvo και τη δημιουργική υλοποίησή της ανέλαβε η SYCO Branding Agency.