Generali Compliance Week: H Πελατοκεντρικότητα στην καρδιά των εργασιών του οργανισμού
- Για μια ακόμη χρονιά διοργανώθηκε με επιτυχία και ιδιαίτερο ενδιαφέρον η Εβδομάδα Compliance, σε όλες τις χώρες παρουσίας του Ομίλου.
Στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας του Ομίλου Generali για την ενίσχυση της Επιχειρησιακής Διαφάνειας και της αποτελεσματικής εφαρμογής των οδηγιών Κανονιστικής Συμμόρφωσης, η Εταιρεία διοργάνωσε πριν λίγες μέρες το 10ο Compliance Week στα κεντρικά γραφεία του οργανισμού στην Αθήνα.
Με βασικό άξονα την Πελατοκεντρικότητα, η φετινή θεματική ανέδειξε και υπογράμμισε ταυτόχρονα τον τρόπο με τον οποίο το πλαίσιο της Κανονιστικής Συμμόρφωσης όχι μόνο προστατεύει τους ασφαλισμένους αλλά λειτουργεί ως μοχλός καινοτομίας και ανάπτυξης για τον ασφαλιστικό κλάδο.
Σε αυτή την κατεύθυνση υλοποιήθηκαν δύο σημαντικές εκδηλώσεις, η πρώτη εκ των οποίων πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά από τη Διοίκηση του Ομίλου με τη συμμετοχή κορυφαίων στελεχών του και εκπροσώπων κανονιστικών αρχών, όπως η EIOPA και η Insurance Europe. Από τον Όμιλο Generali, o Maurizio Basso (Chief Compliance Officer), ο Giulio Terzariol (CEO Insurance) και η Isabelle Conner (Group Chief Marketing Officer) ανέπτυξαν τις τρέχουσες κανονιστικές τάσεις, τις προκλήσεις και τις βέλτιστες πρακτικές που υιοθετεί η Generali με στόχο την ενίσχυση της εμπιστοσύνης και την προστασία των ασφαλισμένων της.
Η δεύτερη εκδήλωση πραγματοποιήθηκε δια ζώσης με στόχο να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο το ρυθμιστικό πλαίσιο διαμορφώνει τις λειτουργίες της Εταιρείας. Οι κ.κ. Γιώργος Μπιμπίρης (Chief Compliance Officer), Αντώνης Δημητρίου (Insurance Product, Analytics & Smart Operations Manager) και Γεωργία Πιτσιγαυδάκη (Customer Journey Manager) μίλησαν αναλυτικά για τις δομικές έννοιες επάνω στις οποίες βασίζεται η φιλοσοφία του θεσμικού πλαισίου, παρέθεσαν στοιχεία που υπογραμμίζουν την ανάγκη της ορθής εφαρμογής του κανονιστικού χάρτη και παρουσίασαν τις πρωτοβουλίες της εταιρείας για την αύξηση της ικανοποίησης των ασφαλισμένων και τη ταυτόχρονη διασφάλιση της συνέπειας προς τις κανονιστικές απαιτήσεις.
Η Generali αντιλαμβάνεται την έννοια της Κανονιστικής Συμμόρφωσης ως θεμελιώδη αρχή για τη λειτουργία μιας σύγχρονης ασφαλιστικής εταιρείας, καθώς εκτιμά ότι με τον τρόπο αυτό ενισχύεται η διαφάνεια, προωθείται η εμπιστοσύνη, διαφυλάσσεται η αξιοπιστία και διασφαλίζεται η βιωσιμότητα των λειτουργιών της. Ως εκ τούτου, η συμμόρφωση με τις κανονιστικές απαιτήσεις δεν είναι απλώς υποχρέωση αλλά μια ευκαιρία για καινοτομία και βελτίωση, ιδιαίτερα σε ζητήματα αιχμής όπως η προστασία δεδομένων, η ηθική της τεχνητής νοημοσύνης και η αντιμετώπιση του greenwashing.
Ο κ.Γιώργος Μπιμπίρης, Chief Compliance Officer της Generali, δήλωσε σχετικά: «Η συμμόρφωση είναι μια δέσμευση απέναντι στους πελάτες μας, στους συνεργάτες μας και στην κοινωνία ευρύτερα. Στη Generali, επιδιώκουμε να είμαστε πάντα ένα βήμα μπροστά, προσαρμοζόμενοι στις νέες κανονιστικές προκλήσεις και εξελίσσοντας τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε. Μέσα από το Compliance Week, έχουμε τη δυνατότητα να αναδείξουμε τον ρόλο του Compliance ως πυλώνα καινοτομίας και ανάπτυξης, με απόλυτη προτεραιότητα στην προστασία και την εκτίμηση της εμπιστοσύνης των πελατών μας».
Η Generali, ως παγκόσμιος ηγέτης του ασφαλιστικού κλάδου συνεχίζει να πρωτοπορεί υιοθετώντας πρακτικές που θέτουν τον πελάτη στο επίκεντρο και διασφαλίζουν τη διαφάνεια και την υπευθυνότητα σε όλες τις πτυχές των δραστηριοτήτων της.