- Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας ο οργανισμός επιλέγει να στηρίξει μια σημαντική και ουσιαστική πρωτοβουλία που ενδυναμώνει και εμπνέει
Η Generali, με σταθερό προσανατολισμό στις αξίες του Diversity, Equity & Inclusion (DEI), ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά τη συνεργασία της με τη Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου και το “Storymentor” -τον φορέα που αξιοποιεί τις ιστορίες ως μέσο επικοινωνίας, ευαισθητοποίησης και αλλαγής σχεδιάζοντας προγράμματα που ενημερώνουν και ευαισθητοποιούν το ευρύ κοινό για ζητήματα που συχνά αποσιωπώνται στον δημόσιο διάλογο, όπως η «γυάλινη οροφή» των επαγγελματιών γυναικών- για την υλοποίηση της ξεχωριστής δράσης «Βάλε την Μπέρτα σου». Η πρωτοβουλία αυτή έχει ως στόχο την ενδυνάμωση των γυναικών μέσα από τη δύναμη της αφήγησης και του μοιράσματος των κοινών βιωμάτων.
Όντας ένας από τους κορυφαίους ασφαλιστικούς οργανισμούς παγκοσμίως, η Generali επιδιώκει να αποτελεί εργοδότη επιλογής, προσφέροντας ένα περιβάλλον όπου η διαφορετικότητα, η ισότητα και η συμπερίληψη αποτελούν θεμελιώδεις αρχές. Με υψηλά ποσοστά γυναικών σε στελεχιακές και υψηλόβαθμες διοικητικές θέσεις αλλά και ένα σχεδόν μηδενικό μισθολογικό χάσμα μεταξύ των φύλων (gender pay gap), η Εταιρεία αποδεικνύει στην πράξη τη δέσμευσή της στη στήριξη των ανθρώπων της, ανεξάρτητα από τα ταυτοτικά τους χαρακτηριστικά.
Η Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου έχει διαγράψει μια διακεκριμένη πορεία στη στήριξη της γυναικείας ενδυνάμωσης, αξιοποιώντας την αφήγηση ως εργαλείο ενίσχυσης της αυτοπεποίθησης και της ανθεκτικότητας των γυναικών. Η ιδέα της “Μπέρτας” γίνεται σύμβολο θάρρους και δυναμισμού, αναδεικνύοντας τους πολλαπλούς ρόλους, τις απαιτήσεις αλλά και τις προκλήσεις που οι γυναίκες καλούνται να αντιμετωπίσουν καθημερινά. Η προτροπή «Βάλε την Μπέρτα σου», γίνεται η αφορμή να αναγνωρίσουν τη δύναμή τους, αλλά και να πετάξουν ψηλά με ασφάλεια, γιατί το αξίζουν. Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας αυτής, γυναίκες από διαφορετικά υπόβαθρα μοιράζονται αληθινές ιστορίες που αποκαλύπτουν τη δύναμη που κρύβεται στις προσωπικές τους εμπειρίες για να εμπνεύσουν με τη σειρά τους ακόμα περισσότερες εκπροσώπους το ιδίου φύλου αλλά και άνδρες που δρουν και συμπορεύονται μαζί τους, αναδεικνύοντας τη δύναμη της αφήγησης ως ουσιαστικό μέσο ενδυνάμωσης.
Η δράση περιλαμβάνει στοχευμένη καμπάνια στα social media με προσωπικές ιστορίες και πορτραίτα γυναικών που «φοράνε» τη μπέρτα τους, μία ειδικά σχεδιασμένη έκδοση με τις ιστορίες και τις φωτογραφίες των συμμετεχουσών, ένα διαδραστικό workshop ενδυνάμωσης για την καλλιέργεια αυτοπεποίθησης μέσω της αφήγησης, και, τέλος, μία ανοιχτή εκδήλωση, όπου οι συμμετέχουσες θα μοιραστούν τις ιστορίες τους ζωντανά.
Η κ. Ελένη Κορδάτου, HR Director της Generali δήλωσε σχετικά: «Στη Generali, πιστεύουμε ότι η ισότητα είναι μια πραγματικότητα που χτίζουμε καθημερινά και όχι απλώς ένας στόχος. Η στρατηγική μας για τη Διαφορετικότητα, την Ισότητα και την Ένταξη (DEI) εστιάζει στη δημιουργία ενός περιβάλλοντος όπου όλοι έχουν τις ίδιες ευκαιρίες να εξελιχθούν και να διακριθούν. Η συνεργασία μας με την Αγγελική Κοσμοπούλου και το Storymentor είναι μία ακόμη απόδειξη της δέσμευσής μας να στηρίζουμε πραγματικά τους ανθρώπους μας, παρέχοντας χώρο, φωνή και ευκαιρίες. Δημιουργούμε και επενδύουμε σε ένα εργασιακό περιβάλλον όπου ηγεσία σημαίνει ενδυνάμωση και όπου κάθε μέλος της ομάδας μας μπορεί να αναπτύξει τις δυνατότητές του και να διαμορφώσει το μέλλον, ισότιμα και δίκαια. Στην Generali, όλοι μπορούν να πετάξουν ψηλά γιατί το αξίζουν.»
Από την πλευρά της η κ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Master Storyteller & Founder του Storymentor είπε: «Το «Βάλε την Μπέρτα σου» γεννήθηκε από μια προσωπική ιστορία που μου επιβεβαίωσε την πεποίθηση ότι κάθε γυναίκα κρύβει μέσα της μια ιστορία δύναμης, ακόμα κι αν η ίδια δεν το αναγνωρίζει πάντα. Η αφήγηση είναι ένα ισχυρό εργαλείο αυτογνωσίας και ενδυνάμωσης, γιατί μας βοηθά να δούμε ξεκάθαρα τις προκλήσεις που ξεπεράσαμε, τη διαδρομή που διανύσαμε, την ενέργεια που διαθέτουμε. Μέσα από αυτή τη δράση, δημιουργούμε ένα πλαίσιο όπου οι αλήθειες των γυναικών ακούγονται, εμπνέουν και γίνονται συλλογική δύναμη αλλαγής. Χαίρομαι που ένας οργανισμός όπως η Generali, πίστεψε στην ιδέα από την πρώτη στιγμή και τη στηρίζει με ουσιαστικό τρόπο, δίνοντας το παράδειγμα για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν έμπρακτα τη γυναικεία ενδυνάμωση.»
#ΒάλεΤηνΜπέρταΣου #GeneraliDEI #Storymentor #EmpowerWomen