Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.
Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.
4.0/5
Σε 19,247 αξιολογήσεις πελατών
Εξυπηρέτηση,ευγένεια υπαλλήλων ,ευκολία στην κατάθεση δικαιολογητικών αποζημειωσης και άμεσα αποζημειωση
Ο συνεργάτης σας Μ*******
Άμεση πληρωμή της επέμβασης που έκανα
Καλές τιμές και πολύ καλή εξυπηρέτηση από τον ασφαλιστικό πράκτορα.
Δεν έχω χρειαστεί κάλυψη από την ασφάλεια και ελπίζω να μη χρειαστώ. Οι εκπρόσωποι στην α********* είναι πολύ ευγενεις
Εξυπηρέτηση, ευγένεια, ταχύτητα
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Η Εμπιστοσύνη
Απόλυτα ικανοποιημένος.
Εξυπηρέτηση
εξυπηρέτηση
Η συνέπεια και η κάλυψη της εταιρείας
Γιατί είμαι ευχαριστημένος από την εξυπηρέτηση.
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Άμεση εξυπηρέτηση
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες.
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο