Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.
Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.
4.1/5
Σε 17,018 αξιολογήσεις πελατών
Άψογη εξυπηρέτηση
Εύκολη διαδικαδία υποβολής δικαιολογητικών και Άμεση Αποζημίωση
Συνέπεια.
Υπάρχει ήδη σε εκκρεμότητα άλυτο θέμα, με τα στοιχεία μου, τα οποία εγώ τυχαία ανακάλυψα ότι είναι λάθος. Πολλά χρόνια συνεργασίας δεν μπορώ να καταλάβω πως άλλαξαν τα στοιχεία μου
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Συνέπεια και αμεσότητα εξυπηρέτησης
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Η ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΌΚΡΙΣΗ.
Έγκυρη ενημέρωση
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Εξυπηρετηση
Εξυπηρετούμαι άμεσα και γρήγορα.
Πλήρες πακέτο παροχών και χαμηλή τιμή