Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.
Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.
4.0/5
Σε 11,464 αξιολογήσεις πελατών
Οπότε χρειάστηκα την Ασφάλεια ήταν πάντα δίπλα μου
Η ευκολία
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ
Καλή εξυπηρέτηση, ανταγωνιστικές τιμές
Η άμεση εξυπηρέτηση και απάντηση σε οποιοδήποτε ερώτημα μου
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Είμαι πολλά χρόνια μαζί σας και είμαι πολύ ευχαριστημένη
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Θεωρώ πως είναι αρκετά ακριβή η υπηρεσία σας
Άμεση εξυπηρέτηση και υψηλή ποιότητα υπηρεσιών.
Δεν έλαβα άμεσες απαντήσεις σε 2 ερωτήματα που ειχα θέσει. 1. Δε μπορούσα να συνδεθώ στο λογαριασμό για να κατεβάσω το ασφαλιστήριο, ζήτησα το ασφαλιστήριο, δεν το έλαβα, με αποτέλεσμα να χασω την έκπτωση του ΕΝΦΙΑ διότι δεν το κατέθεσα και έλαβα την απαντηση αργότερα. 2. Ζήτησα με ποιο τρόπο μπορώ να αλλάξω την παγια εντολή πληρωμής, η απάντηση ήρθε αφού είχε ήδη χρεωθεί ο λογαριασμός μου, ενώ ήθελα να πληρώσω με κάρτα. Σας ευχαριστω
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Επιβολή εξαιρέσεων στο συμβόλαιο μου που ο ανταγωνισμός δεν επιβάλει.