Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.
Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.
4.1/5
Σε 17,050 αξιολογήσεις πελατών
Η εξυπηρέτηση της ασφαλιστικής συμβούλου κυρίας Μ********
Άψογη συνεργασία.το μόνο πρόβλημα μου ότι προσπαθώ να κάνω πάγια εντολή γιατί ξεχνάω να πληρώσω στην ώρα μου αλλά δεν τα καταφέρνω. Μάλλον δεν μπορώ να αποστείλω το έγγραφο.
Η άμεση αποζημίωση.
Δεν έχω χρειαστεί κάλυψη από την ασφάλεια και ελπίζω να μη χρειαστώ. Οι εκπρόσωποι στην α********* είναι πολύ ευγενεις
Η εξυπηρέτηση που είχα
ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΤΑΤΗ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ MYGENERALI.
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Σωστή και έγκυρη ενημέρωση.
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Το κόστος σε σχέση με άλλες εταιρίες
Αξιοπιστία
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
Παρόλο που ευτυχώς δεν είχα μέχρι στιγμής κάποιο αίτημα προς επίλυση, ώστε να έχω άποψη για την αντιμετώπιση, στις μέχρι τώρα λοιπές συναλλαγές μας, θεωρώ ότι υπάρχει σοβαρότητα και συνέπεια.
Άμεση και αψογη εξυπηρέτηση
Βαθμολογία χωρίς σχόλιο
το καλοκαίρι του 2023 στον Έβρο οι πυρκαγιές κράτησαν περίπου 20 ημέρες ήταν πολύ θλιβερό να βλέπεις να καταστρέφονται όλα γύρο σου και ποσό μάλλον η ταράτσα του σπιτιού μου,χωρίς να έχω ακόμα την εικόνα της καταστροφής μόνο με ένα τηλεφώνημα του κυρίου Χ******** από την Αλεξανδρούπολη όλα έγιναν όπως θα έπρεπε μέσα σε μια εβδομάδα αποκαταστάθηκε η ζημιά και το ποσό πληρώθηκε μέχρι και το τελευταίο Euro Σας ευχαριστω που δεν με απογοητεύσατε θα είμαι πίστη στην GENERALI