Αξιολογήσεις Πελατών | Generali

Αξιολογήσεις Πελατών

Η γνώμη σου είναι σημαντική για εμάς

Μία από τις βασικές μας αξίες είναι να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες των ασφαλισμένων, παρέχοντας λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή τους. Θέλουμε να ακούμε τη γνώμη των πελατών μας και να γινόμαστε καλύτεροι. Για να το πετύχουμε, πραγματοποιούμε συστηματικά ηλεκτρονική έρευνα ικανοποίησης πελατών- Net Promoter Score.

Για τη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας, η Generali συνεργάζεται με τη Medallia, μια εταιρία που ειδικεύεται στην εμπειρία του πελάτη και που διαθέτει εργαλεία για την αναγνώριση και μέτρηση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης στις διαδικασίες του εκάστοτε οργανισμού.

Πρόσφατες Αξιολογήσεις

agency-circleΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΧΡΟΝΟ

4.0/5

Σε 11,464 αξιολογήσεις πελατών

ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ

ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ

NIKOΛAOΣ Δ 01.07.2024

Επιβολή εξαιρέσεων στο συμβόλαιο μου που ο ανταγωνισμός δεν επιβάλει.

ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ

ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ

ΜΑΡΙΝΑ Γ 01.07.2024

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

ΣΠΙΤΙ

ΣΠΙΤΙ

ΙΩΑΝΝΗΣ Μ 01.07.2024

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

ΣΠΙΤΙ

ΣΠΙΤΙ

ΑΛΕΞΙΟΣ Μ 30.06.2024

ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

AYTOKINHTO

AYTOKINHTO

EΛENH T 30.06.2024

Καλή εξυπηρέτηση, ανταγωνιστικές τιμές

ΣΠΙΤΙ

ΣΠΙΤΙ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β 30.06.2024

Η άμεση εξυπηρέτηση και απάντηση σε οποιοδήποτε ερώτημα μου

ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ

ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Π 30.06.2024

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

AYTOKINHTO

AYTOKINHTO

ΙΣΑΑΚ Κ 30.06.2024

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

AYTOKINHTO

AYTOKINHTO

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Λ 30.06.2024

Είμαι πολλά χρόνια μαζί σας και είμαι πολύ ευχαριστημένη

ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ

ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ

ΑΓΓΕΛΑ Μ 30.06.2024

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ

ΙΩΑΝΝΗΣ Ν 30.06.2024

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο

ΣΠΙΤΙ

ΣΠΙΤΙ

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Γ 30.06.2024

Θεωρώ πως είναι αρκετά ακριβή η υπηρεσία σας

ΥΓΕΙΑ

ΥΓΕΙΑ

ΗΛΙΑΣ Κ 30.06.2024

Άμεση εξυπηρέτηση και υψηλή ποιότητα υπηρεσιών.

ΣΠΙΤΙ

ΣΠΙΤΙ

ΜΑΡΙΟΣ Β 30.06.2024

Δεν έλαβα άμεσες απαντήσεις σε 2 ερωτήματα που ειχα θέσει. 1. Δε μπορούσα να συνδεθώ στο λογαριασμό για να κατεβάσω το ασφαλιστήριο, ζήτησα το ασφαλιστήριο, δεν το έλαβα, με αποτέλεσμα να χασω την έκπτωση του ΕΝΦΙΑ διότι δεν το κατέθεσα και έλαβα την απαντηση αργότερα. 2. Ζήτησα με ποιο τρόπο μπορώ να αλλάξω την παγια εντολή πληρωμής, η απάντηση ήρθε αφού είχε ήδη χρεωθεί ο λογαριασμός μου, ενώ ήθελα να πληρώσω με κάρτα. Σας ευχαριστω

AYTOKINHTO

AYTOKINHTO

ΣΟΦΙΑ Π 30.06.2024

Βαθμολογία χωρίς σχόλιο