Σε περίπτωση προγραμματισμένης νοσηλείας στο εξωτερικό, και προκειμένου να ενημερωθείς αν μπορεί να ενεργοποιηθεί η απευθείας εξόφληση στο νοσηλευτικό ίδρυμα που έχεις επιλέξει, κάλεσε το Τηλεφωνικό Συντονιστικό Κέντρο Υγείας στο 210 8096100 ή και στο 18112. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου είναι απαραίτητο να μας ενημερώσεις τουλάχιστον 10 ημέρες πριν την είσοδό σου στο νοσοκομείο.
Σε περίπτωση που επιλέξεις νοσοκομείο όπου η αποζημίωση μπορεί να γίνει μόνο απολογιστικά, θα χρειαστεί να μας στείλεις τα παρακάτω δικαιολογητικά οπωσδήποτε θεωρημένα από Αρμόδιες Αρχές και νόμιμα μεταφρασμένα στο email lifeclaimsretail@generali.gr ή στο lifeclaimsretail1@generali.gr για ασφαλιστήρια της πρώην ΑXΑ:
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται είναι:
Επιπλέον δικαιολογητικά που μπορεί να ζητηθούν ανάλογα με το περιστατικό είναι ενδεικτικά: