Πραγματογνωμοσύνη Ζημιάς Επιχείρησης | Generali

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Πραγματογνωμοσύνη Ζημιάς

Τι κάνω για να ολοκληρωθεί η εκτίμηση της ζημιάς;

Μετά την αναγγελία της ζημιάς επικοινωνούμε μαζί σου για να σε καθοδηγήσουμε για την εκτίμηση και την αποκατάστασή της.

Η καταγραφή της ζημιάς θα πραγματοποιηθεί κατά το ραντεβού σου με Πραγματογνώμονα είτε με φυσική συνάντηση στο χώρο σας, είτε εξ’ αποστάσεως με βιντεοκλήση μέσω της υπηρεσίας My e-Claim.

My e-Claim

Με την mobile εφαρμογή «My eClaim», σε περίπτωση ζημιάς της επιχείρησής σου υπάρχει δυνατότητα να γίνει online πραγματογνωμοσύνη και καταγραφή της ζημιάς μέσω βιντεο κλήσης. Σε αυτή την περίπτωση, ο πραγματογνώμονάς μας θα σου στείλει έναν σύνδεσμο με sms, ώστε να κατεβάσεις την εφαρμογή στο κινητό σου.

 

Στη συνέχεια, θα επικοινωνήσεις μαζί του μέσω βίντεο κλήσης για την καταγραφή της ζημιάς και την αποδοχή της δήλωσης των στοιχείων. Σε αυτό το σημείο θα ενημερώσεις εάν επιθυμείς τον προγραμματισμό της επισκευής της ζημιάς από συνεργαζόμενο συνεργείο της Generali, μέσω της υπηρεσίας Direct Repair ή εάν θα επιλέξεις συνεργείο της επιλογής σου. Με την online πραγματογνωμοσύνη, μειώνεται σημαντικά ο χρόνος αναμονής σου, καθώς δεν περιμένεις να οριστεί ραντεβού για την καταγραφή της ζημιάς.

484

Χρειάζομαι βοήθεια για:

Αναγγελία Ζημιάς

Αναγγελία Ζημιάς

Eνημέρωσε μας εύκολα και γρήγορα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αποκατάσταση Ζημιάς

Αποκατάσταση Ζημιάς

Ακολούθησε τα βήματα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αποζημίωση

Αποζημίωση

Επιτάχυνε την καταβολή

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ