Φροντίδα & Δήλωση Ατυχήματος – Πληροφορίες | Generali

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Φροντίδα & Δήλωση Ατυχήματος

Στην Generali είμαστε πάντα δίπλα σου με ολοκληρωμένα προγράμματα ασφάλισης και υπηρεσίες για να νιώθεις ασφαλής σε κάθε σας διαδρομή. Σε περίπτωση ζημιάς του οχήματός σου ή τροχαίου ατυχήματος, θα βρεις παρακάτω χρήσιμες οδηγίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση και καθοδήγησή σου.

0

Δίπλα σου 24/7!

Είμαστε δίπλα σου ανά πάσα στιγμή, με ένα τηλεφώνημα στη Φροντίδα Ατυχήματος στο 210 8096100 ή μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali!

Αναγγελία Περιστατικού

Σε περίπτωση ζημιάς του οχήματός σου ή τροχαίου, καλείς τη Φροντίδα Ατυχήματος της Generali. Έχεις δύο επιλογές:

 

  • Να αναμένεις τον εξειδικευμένο συνεργάτη της Φροντίδας Ατυχήματος, ο οποίος θα σε βοηθήσει να συντάξεις τη δήλωση ατυχήματος και θα συγκεντρώσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά ή
  • Να ολοκληρώσεις εξ’ αποστάσεως τη δήλωση ατυχήματος με βίντεο κλήση μέσω της υπηρεσίας “My eClaim”, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο σημαντικά τον χρόνο αναμονής σου στον τόπο του περιστατικού, εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις
360

My e-Claim

Ολοκλήρωσε την αναγγελία του ατυχήματος ή ζημιάς του οχήματός σου, άμεσα και εύκολα, μέσω βίντεο κλήσης, με 4 απλά βήματα:

 

  • Καλείς τη Φροντίδα Ατυχήματος της Generali στο 210 8096100 και ενημερώνεις για το περιστατικό
  • Λαμβάνεις με sms ένα link για να κατεβάσεις την εφαρμογή στο κινητό σου
  • Δέχεσαι βίντεο κλήση μέσω της εφαρμογής από τον εκπρόσωπο της Generali ο οποίος σε καθοδηγεί στην καταγραφή του περιστατικού και σε περίπτωση τροχαίου, των στοιχείων των οδηγών και των οχημάτων που έχουν εμπλακεί
  • Λαμβάνεις και αποδέχεσαι τη δήλωση ατυχήματος μέσα από την οθόνη του κινητού σου
360
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΒΗΜΑ

My Generali

Αξιοποίησε όλες τις δυνατότητες της ασφάλισής σου από ένα ενιαίο σημείο πρόσβασης. Δες τις καλύψεις σου, υπόβαλε νέα αιτήματα αποζημίωσης και παρακολούθησε την πορεία τους βήμα- βήμα.

my-generali-app

Μπες στην ψηφιακή πλατφόρμα εξυπηρέτησης πελατών MyGenerali και παρακολούθησε την πορεία του αιτήματός σου βήμα – βήμα.

Συχνές ερωτήσεις

Σε περίπτωση ζημιάς του οχήματός σου ή τροχαίου ατυχήματος, πρέπει να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:

  • Να καλέσεις αμέσως τις αρμόδιες αρχές (π.χ. σε περίπτωση τροχαίου, κλοπής ή πυρκαγιάς) και
  • Να ενημερώσεις την Generali εντός οκτώ (8) ημερών από τη στιγμή που συνέβη το περιστατικό

Μπορείς να απευθυνθείς σε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία, που συνεργάζονται μαζί μας και να επισκευάσεις το αυτοκίνητό σου εύκολα και γρήγορα χωρίς να εκταμιεύσεις χρήματα.

Δεν θα καταβάλεις οποιοδήποτε χρηματικό  ποσό, παρά μόνο τη συμφωνημένη απαλλαγή της κάλυψης, εάν υπάρχει. Η αποκατάσταση των ζημιών πραγματοποιείται σε συνεννόηση της Generali με το Συνεργαζόμενο Συνεργείο της επιλογής σου.

Σε αυτή την περίπτωση, αφού επικοινωνήσεις μαζί μας για την αναγγελία του περιστατικού αναλαμβάνουμε να επικοινωνήσουμε με την ασφαλιστική εταιρία του εμπλεκόμενου: και να θέσουμε ερώτημα αποδοχής ευθύνης του ασφαλισμένου της, εφόσον συμμετέχει στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού. Σε περίπτωση θετικής απάντησης, προχωράμε άμεσα τη διαδικασία αποζημίωσής σου. Εφόσον δεν αποδεχτεί την υπαιτιότητα, επικοινωνούμε μαζί σου, προκειμένου να απευθυνθείς στην ασφαλιστική εταιρία του υπαιτίου για να αποζημιωθείς.

Σε περίπτωση που η ασφαλιστική εταιρεία του εμπλεκόμενου δεν συμμετέχει στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού, θα σε ενημερώσουμε, προκειμένου να επικοινωνήσεις με την εταιρία αυτή για την αποζημίωσή σου.

Είναι μια συμφωνία μεταξύ των ασφαλιστικών εταιριών, μέσω της οποίας η καταβολή της αποζημίωσής σου από την ασφαλιστική σου (σε περίπτωση που το ατύχημα δεν προκλήθηκε από δική σου υπαιτιότητα) γίνεται πολύ πιο γρήγορα. Πρέπει να συμπληρώσεις το έντυπο Φιλικού Διακανονισμού και να υπογράψεις, τόσο εσύ όσο και ο άλλος οδηγός που έχει εμπλακεί στο τροχαίο, και να το υποβάλεις στη Generali για να φροντίσει άμεσα για την αποζημίωσή σου.

Αποζημιώνεσαι για τις υλικές ζημιές του αυτοκινήτου σου απευθείας από την Generali, αποφεύγοντας τη διαδικασία εμπλοκής με το Επικουρικό Κεφάλαιο. Προϋπόθεση είναι η υπαιτιότητα του ανασφάλιστου οδηγού να αποδεικνύεται από δημόσιο έγγραφο (π.χ. Δελτίο Συμβάντων της Αστυνομίας ή ποινική δικογραφία).

Στην περίπτωση που ο ανασφάλιστος οδηγός δεν επιθυμεί την εμπλοκή της Αστυνομικής Αρχής, θα πρέπει να τον παροτρύνεις να συμπληρώσει θεωρημένη Υπεύθυνη Δήλωση, στην οποία θα αποδέχεται την ευθύνη του.

 

Για να ενεργοποιηθεί η διαδικασία αποζημίωσης θα πρέπει:

  • Το ατύχημα να έχει συμβεί εντός της Ελληνικής Επικράτειας
  • Να αποδεικνύεται ο χαρακτηρισμός του ανασφάλιστου οχήματος από επίσημο Δημόσιο έγγραφο (Απόσπασμα Δελτίων Συμβάντων Τροχαίας)
  • Η ευθύνη για το ατύχημα να βαρύνει αποκλειστικά τον οδηγό του ανασφάλιστου οχήματος

Εάν θέλεις να ταξιδέψεις στο Εξωτερικό με το όχημά σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 8096100 ή με τον Ασφαλιστικό σας Σύμβουλο προκειμένου να εκδώσεις δωρεάν την «Πράσινη Κάρτα» η οποία σου προσφέρει κάλυψη Αστικής Ευθύνης (δηλαδή τις Σωματικές Βλάβες και Υλικές Ζημιές τρίτων). Σε περίπτωση που επιθυμείς και ενεργοποίηση συμπληρωματικών καλύψεων παρακαλούμε επικοινώνησε μαζί μας.

Να το δηλώσεις στο Υπουργείο Μεταφορών για να εκδοθεί η σχετική άδεια, την οποία πρέπει στη συνέχεια να προσκομίσεις στην Generali για να συμπεριληφθεί στο ασφαλιστήριο σου.