Ασφάλεια Σκάφους, Ποδηλάτου & Συσκευών - Συχνές Ερωτήσεις

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Ασφάλεια Σκάφους, Ποδηλάτου & Συσκευών

Στην Generali έχουμε δημιουργήσει ασφαλιστικές λύσεις για κάθε σου ανάγκη. Ανακάλυψε πώς μπορείς να αξιοποιήσεις τις παροχές της ασφάλισής σου παρακάτω.

Φορητές ηλεκτρονικές συσκευές

  • Το πρόγραμμα παρέχεται σε νεοαποκτηθείσες συσκευές και ισχύει αποκλειστικά για τον πρώτο χρόνο ζωής της συσκευής. Δεν υπάρχει δυνατότητα ανανέωσης τους προγράμματος.
  • Το πρόγραμμα προβλέπει την επισκευή των φορητών σου συσκευών ή την αποζημίωσή σου μέσω χρηματικού ποσού, σε περίπτωση ζημιάς που καλύπτουμε (Πυρκαγιά/κεραυνός, κλοπή μετά από διάρρηξη, τυχαία θραύση οθόνης/κρυστάλλων, τυχαία επαφή με νερό ή άλλο υγρό στοιχείο).
  • Επισκευάζουμε την ασφαλισμένη συσκευή μέσω του δικτύου συνεργαζόμενων επισκευαστών με την Generali.
  • Σε αποζημιώνουμε στην περίπτωση που η συσκευή σου δεν επισκευάζεται ή έχει κλαπεί από το σπίτι ή το όχημά σου.
  • Συμμετέχεις κατά 20% στα έξοδα επισκευής της συσκευής σου.
  • Αν η συσκευή δεν επισκευάζεται ή είναι ασύμφορη η επισκευή της, σε αποζημιώνουμε με χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στο 80% της αξίας αγοράς της.

Βήμα 1ο: Επιλέγω πώς θα ενημερώσω την Generali για να κάνω χρήση του προγράμματος ασφάλισής μου

Επισκέπτεσαι ένα Κατάστημα του Δικτύου εξουσιοδοτημένων επισκευαστών (δες και ανάγγειλε τη ζημιά ενημερώνοντας το κατάστημα ότι είσαι κάτοχος του προγράμματος ασφάλισης φορητών συσκευών της Generali.

ή Εναλλακτικά:

Επικοινωνείς απευθείας μαζί μας (τηλ.: 210 8096100 / 18112 , e-mail: customerservice@generali.gr), μας ενημερώνεις για το συμβάν και εμείς σε παραπέμπουμε σε ένα κατάστημα του Δικτύου εξουσιοδοτημένων επισκευαστών Generali της επιλογής σου.

Βήμα 2ο: Παραδίδω τη συσκευή στο συνεργαζόμενο κατάστημα

Ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής ελέγχει αν το πρόγραμμα ασφάλισής σου είναι σε ισχύ, και εφόσον συμφωνείς, προχωρά στη διαδικασία επισκευής.

Βήμα 3ο: Παραλαμβάνω τη συσκευή μου

Ο εξουσιοδοτημένος επισκευαστής σε ενημερώνει ότι έχει ολοκληρωθεί η επισκευή της συσκευής σου και την παραλαμβάνεις άμεσα εξοφλώντας στο κατάστημα το ποσό της συμμετοχής σου.

Βήμα 1ο: Παραλαμβάνω τη συσκευή μου από το κατάστημα

Το κατάστημα σου παραδίδει πίσω τη συσκευή και σε ενημερώνει ότι θα αποζημιωθείς με χρηματικό ποσό από την Generali.

Βήμα 2ο: Παραδίδω στην Generali τη συσκευή και δίνω τον αριθμό ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού μου για την κατάθεση του ποσού αποζημίωσης

Εμείς επικοινωνούμε μαζί σου και σου ζητάμε να μας παραδώσεις τη συσκευή και να μας ενημερώσεις για τον τραπεζικό σου λογαριασμό που επιθυμείς να γίνει η κατάθεση της αποζημίωσης.

Επικοινωνείς απευθείας μαζί μας και μας ενημερώνεις για το συμβάν στα τηλέφωνα 210 8096100 / 18112. Για να προχωρήσουμε στην άμεση αποζημίωσή σου θα πρέπει να μας στείλεις:

  • Αντίγραφο της βεβαίωσης συμβάντος από το Αστυνομικό Τμήμα που δήλωσες την κλοπή
  • Φωτογραφία που να αποτυπώνει τα ίχνη διάρρηξης της κατοικίας ή του οχήματος
  • Τον αριθμό ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού σου για την κατάθεση του ποσού αποζημίωσης

Σκάφος

Η μικτή ασφάλιση σκάφους αφορά ζημιές που μπορεί να υποστεί το ίδιο το σκάφος σου από πυρκαγιά, κλοπή, ζημιές από σύγκρουση ή πρόσκρουση και κινδύνους θαλάσσης.

Η ασφάλιση της αστικής ευθύνης σε προστατεύει από τυχόν οικονομικές απώλειες που μπορεί να υποστείς, εάν κληθείς να αποζημιώσεις τρίτους για περιπτώσεις όπως: τραυματισμός ή θάνατος τρίτου, υλικές ζημιές άλλων σκαφών ή λιμένων.

Σύμφωνα με το νόμο 4926/22 του ελληνικού κράτους, όλοι οι κάτοχοι σκαφών πρέπει να τα ασφαλίσουν για αστική ευθύνη.

Ποδήλατο

Σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ., τα ποδήλατα οφείλουν να είναι εφοδιασμένα με φώτα και αντανακλαστικά στοιχεία, για τη νύχτα και οποτεδήποτε υπάρχει ανεπαρκής ορατότητα. Τα ποδήλατα επιβάλλεται να είναι εφοδιασμένα με κουδούνι.

Απαγορεύεται η κυκλοφορία ποδηλάτων σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Συνεπώς, το ασφαλιστήριό σου δεν σου παρέχει κάλυψη αν το ποδήλατο κινείται σε αυτούς τους δρόμους. Να θυμάσαι ότι σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να ακολουθείς τους προβλεπόμενους παράδρομους.

Η ασφαλισμένη αξία του ποδηλάτου σου καθορίζεται από την τιμή και το έτος αγοράς του. To ποσοστό παλαιότητας, το οποίο αφαιρείται από την αξία που αρχικά αγοράσες το ποδήλατό σου, ορίζεται ως εξής:

0-3 έτη: 0%

3-5 έτη: 20%

5-7 έτη: 30%

7-10 έτη: 40%

Πάνω από 10 έτη: 50%

Πρέπει οπωσδήποτε να καλέσεις τη Φροντίδα Ατυχήματος στο 18112 ή 210 8096100, για να σε καθοδηγήσουν οι συνεργάτες μας. Οι υπηρεσίες της Φροντίδας Ατυχήματος παρέχονται 24 ώρες στο 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, σε πανελλαδική κάλυψη.

Αν προτιμήσεις τα συνεργαζόμενα συνεργεία του δικτύου μας, μπορείς να επισκευάσεις το ποδήλατό σου χωρίς να εκταμιεύσεις χρήματα.

Η Generali σε αποζημιώνει για την ασφαλισμένη αξία του ποδηλάτου σου. Επίσης σου παρέχει τη δυνατότητα να το αντικαταστήσεις με άλλο – ίσης αξίας και ποιότητας, σε ένα από τα συνεργαζόμενα συνεργεία του δικτύου μας.

Ασφαλίζονται συμβατικά ποδήλατα μέχρι 2 τροχών και ηλεκτρικά ποδήλατα ισχύος μέχρι 250 watt.

Καλύπτεται αποκλειστικά και μόνο ο Ασφαλισμένος, δηλαδή το πρόσωπο που έχει δηλωθεί ως οδηγός του ασφαλισμένου ποδηλάτου.

Η κλοπή του ποδηλάτου καλύπτεται μόνο από την κατοικία, την αποθήκη ή το κλειστό γκαράζ του Ασφαλισμένου και με την προϋπόθεση ότι αυτά ήταν κλειδωμένα και έχουν εμφανή σημάδια παραβίασης.

Δεν καλύπτονται. Το ασφαλιστήριό σου καλύπτει μόνο Ολική Κλοπή του ποδηλάτου σου.