Η Generali αναγνώρισε τις προοπτικές αυτού του εγχειρήματος και έγινε ο βασικός μέτοχος του. Τον Ιούλιο του 1968, ιδρύθηκε η Europ Assistance Italia, με στόχο να εγγυηθεί στους Ιταλούς τουρίστες ολοκληρωμένη ασφαλιστική βοήθεια, 24 ώρες το 24ωρο, έναντι ατυχημάτων που θα μπορούσαν να τους επηρεάσουν κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους στο εξωτερικό.
Έκτοτε, η Europ Assistance έχει υποστηρίξει αμέτρητα ταξίδια και έχει δει μεγάλες πολιτικές, τεχνολογικές και περιβαλλοντικές αλλαγές σε ολόκληρο τον πλανήτη. Όμως, κατά τη διάρκεια των πενήντα χρόνων δραστηριότητάς της, δεν άλλαξε ποτέ την προσέγγισή της, διατηρώντας ως βασικές αρχές της το να ακούει τις ανάγκες των πελατών και το να ενσωματώνει την καινοτομία στις δραστηριότητές της για να διευρύνει τις υπηρεσίες της, συμβαδίζοντας με την τεχνολογική πρόοδο και συχνά πριν ακόμα δημιουργηθεί η αντίστοιχη ζήτηση.
Η Generali συνεργάστηκε με την Europ Assistance για να ενσωματώσει και την εξυπηρέτηση πελατών στις υπηρεσίες της, όπως στον κλάδο αυτοκινήτου, και παράλληλα φρόντισε επίσης τους υπαλλήλους της, καθορίζοντας στις αρχές της δεκαετίας του 1980 μια συμφωνία για επαγγελματικά ταξίδια στο εξωτερικό. Η ιδέα της κινητικότητας άλλαζε, τα ταξίδια γίνονταν ολοένα και πιο συχνά για διάφορες κατηγορίες ανθρώπων και η περαιτέρω ανάπτυξη των ιδεών του Desnos δημιούργησε υπηρεσίες αφιερωμένες στις πολλαπλές πτυχές της καθημερινής ζωής: από τη φροντίδα του σπιτιού έως την οικονομική δραστηριότητα, από τη νομική προστασία σε διάφορες πτυχές του ψηφιακού κόσμου (ηλεκτρονικό εμπόριο, προστασία από κλοπή ταυτότητας ή κλοπή αριθμού πιστωτικών καρτών και ούτω καθεξής).
Η εμπιστοσύνη που δείχνουν οι ταξιδιώτες στην Europ Assistance αποδεικνύεται από την ανάπτυξη που σημειώνει η εταιρία κατά την πάροδο των ετών. Μόνο στην Ιταλία, τα ασφάλιστρα που εισπράχθηκαν το 1995 σημείωσαν αύξηση 24% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος με 113,1 δισ. λίρες, για να αυξηθούν περαιτέρω κατά 4,3% το επόμενο έτος στα 118 δισ. λίρες. Το 2002, τα έσοδα έφτασαν τα 158 εκατομμύρια ευρώ, υπήρχαν 680 εργαζόμενοι (πάνω από το 20% του συνόλου του Ομίλου), 938.000 περιπτώσεις παροχής βοήθειας, 31.000 κέντρα βοήθειας (συμπεριλαμβανομένων 30 κατασκευαστών αυτοκινήτων/ μοτοσυκλετών, 126 τράπεζες/ εταιρίες πιστωτικών καρτών, 50 ασφαλιστικές εταιρίες, 3.300 ταξιδιωτικά γραφεία, 700 ταξιδιωτικοί πράκτορες και περισσότερες από 700 εταιρίες στον τομέα της παραγωγής και της παροχής υπηρεσιών). Το 2019, υπήρχαν 867 υπάλληλοι και ελήφθησαν 3.345.497 κλήσεις για 1.053.275 περιπτώσεις παροχής βοήθειας.
Ο Λέων Τολστόι έγραψε ότι οι ιδέες που έχουν τεράστιες συνέπειες είναι πάντα απλές. Η ιδέα της Europ Assistance συνοψίζεται στο σύνθημά της: «Εσείς ζείτε, εμείς νοιαζόμαστε». Ακόμη και σε σοβαρές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, οι πελάτες γνωρίζουν ότι μπορούν να βρουν παρηγοριά και ενσυναίσθηση στην Europ Assistance, με άμεση παγκόσμια ανταπόκριση, αξιοπιστία και αποτελεσματικότητα. Και πράγματι, η εμπιστοσύνη που προκύπτει από την ικανοποίηση των πελατών βρίσκεται ακόμα και σήμερα στην κορυφή των κριτηρίων επιλογής.