Στα τέλη του 19ου αιώνα, η Generali είχε υιοθετήσει το τότε ασυνήθιστο σχήμα ενός «Ομίλου», με θυγατρικές και επενδυτικές εταιρίες διασκορπισμένες μεταξύ Ιταλίας και Κεντρικής Ευρώπης. Η προσήλωσή της σε ένα διεθνές προφίλ προέκυψε από τρεις θεμελιώδεις παράγοντες: το κοσμοπολίτικο περιβάλλον της Τεργέστης, τα διαφορετικά πολιτικά και οικονομικά πλαίσια στα οποία λειτουργούσε η Generali και τις ζωντανές και εξαιρετικές προσωπικότητες σε εκτελεστικό επίπεδο.
Η διεθνοποίηση της εταιρίας ήταν ένα μεγάλο project, το οποίο περιλάμβανε μεγάλες επενδύσεις σε ακίνητα. Ο τότε Γενικός Γραμματέας, Marco Besso, έκανε ό,τι μπορούσε για να διασφαλίσει ότι η Generali θα επέλεγε τις καλύτερες τοποθεσίες για να χτίσει τα γραφεία της και, όπως έγραψε στην αυτοβιογραφία του, «… όλα διακοσμημένα με το αγαπημένο μας λιοντάρι».
Σε πολλές περιπτώσεις, οι ίδιοι οι πράκτορες που δραστηριοποιούνταν στην περιοχή διαπραγματεύτηκαν τις πιο κατάλληλες λύσεις ακινήτων: απόκτηση οικοδομήσιμης γης ή κτίρια μεγάλης ιστορικής, καλλιτεχνικής και υλικοτεχνικής αξίας. Σε άλλες περιπτώσεις, ωστόσο, βασίστηκαν σε τοπικούς επαγγελματίες, ένα είδος «κτηματομεσίτη», ώστε να αποκτήσουν μια καλή ιδέα των χαρακτηριστικών και των ευκαιριών ανάπτυξης της εκάστοτε περιοχής.