Generali

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στο κλάδο της ασφάλισης

Ο κ. Πάνος Δημητρίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Generali, τοποθετήθηκε αναφορικά με τον ρόλο του Ασφαλιστικού Κλάδου στη νέα Ψηφιακή Εποχή. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στην αξιοποίηση των Ψηφιακών Τεχνολογιών, τη δημιουργία Ψηφιακών Υπηρεσιών και Προϊόντων και για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό της ασφάλισης.

Αφιέρωμα της Εφημερίδας ‘Ελεύθερος Τύπος” σε συνεργασία με το  “Startupper.gr

 

“Επιταχύνουμε τον ψηφιακό μας μετασχηματισμό, αναβαθμίζουμε την εμπειρία του πελάτη”

Για την Generali, ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μια έννοια που έχει ενταχθεί στον στρατηγικό μας προγραμματισμό εδώ και μια 5ετία. Μετά από μία σειρά φιλόδοξων έργων, που εισήγαγαν δυναμικά την ψηφιακή τεχνολογία σε διαφορετικούς κλάδους στους οποίους δραστηριοποιούμαστε, εγκαινιάσαμε μία νέα εποχή φροντίδας και προστασίας, παρουσιάζοντας το καινοτόμο μανιφέστο “Generali Caring Insurance Ecosystem”. Σε αυτό το οικοσύστημα, ασφαλιστικά προγράμματα, έξυπνα εργαλεία εξυπηρέτησης, ψηφιακές εφαρμογές και υπηρεσίες, που εκτείνονται πέρα από τα στενά όρια των παραδοσιακών ασφαλιστικών καλύψεων, αλληλοεπιδρούν, προκειμένου να διασφαλίσουμε την ολιστική προστασία των πελατών μας και να τους προσφέρουμε μια νέα εμπειρία εξυπηρέτησης, ως πραγματικοί Lifetime Partners.

Στο νέο 360° μοντέλο ασφάλισης επενδύουμε σταθερά σε ψηφιακά εργαλεία και υπηρεσίες, όπως η τηλεματική στον κλάδο της υγείας και στον κλάδο αυτοκινήτου. Μία στρατηγική κίνηση που θα επιτρέψει στον ασφαλισμένο να διαχειριστεί ενεργά την υγεία του και τη μετακίνησή του, με έναν εύκολο και διασκεδαστικό τρόπο. Θα παρέχει επίσης εξατομικευμένες συμβουλές καλής υγείας και ασφαλούς οδήγησης, βασισμένες σε επιστημονικά δεδομένα και θα προτείνει τρόπους για να αυξήσει την ασφάλεια στην καθημερινότητά του και να υιοθετήσει έναν καλύτερο τρόπο ζωής.

Επιπλέον, αυτοματοποιούμε τις διαδικασίες εξυπηρέτησης και αναγγελίας περιστατικών, εισάγοντας ψηφιακά εργαλεία, όπως η online κλήση οδικής βοήθειας, και το ψηφιακό ραντεβού με γιατρό ή διαγνωστικό κέντρο. Με το πάτημα ενός κουμπιού, ο ασφαλισμένος μπορεί να εξυπηρετηθεί on-line για έκτακτα και μη έκτακτα περιστατικά. Επίσης, έχει πρόσβαση σε γιατρούς διαφόρων ειδικοτήτων από την οθόνη του κινητού του και ιατρική συμβουλευτική 24/7.

Επίσης, συστήνουμε για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά την πλήρη ψηφιοποίηση της διαδικασίας, από την έκδοση προσφοράς μέχρι και την  παράδοση ασφαλιστηρίου, μέσω μιας “end-to-end” διαδικασίας, e-policy. Πλέον, ο πελάτης, σε συνεργασία με τον ασφαλιστή του, πραγματοποιεί online όλες τις ενέργειες που απαιτούνται για την ασφάλιση του, από την συμπλήρωση της αίτησης, την αποδοχή και εξ’ αποστάσεως ψηφιακή υπογραφή (esign) εγγράφων και τέλος τη λήψη του ασφαλιστηρίου του, σε ένα ψηφιακό περιβάλλον.

Καθιστούμε ακόμη πιο αποδοτικές, τις λύσεις τις οποίες προσφέρουμε σε όλους τους κλάδους ασφάλισης, μέσα από ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές (apps), που επιταχύνουν και διευκολύνουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης, σε όλα τα στάδια της ασφαλιστικής τους διαδρομής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το MyGenerali app, μία ψηφιακή πύλη εξυπηρέτησης, που συγκεντρώνει για πρώτη φορά όλες τις διασυνδεδεμένες υπηρεσίες που παρέχει η Generali σε ένα σημείο και που ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει όπου κι αν βρίσκεται, όποτε τις χρειαστεί.

Generali, o δικός σας Lifetime Partner

Exit mobile version