Η Ομαδική Ασφάλιση στην Ελλάδα: Ένας κλάδος με παρόν και μέλλον
18.02.2015 - 5 λεπτά ανάγνωσης

Η Ομαδική Ασφάλιση στην Ελλάδα: Ένας κλάδος με παρόν και μέλλον

Η Ομαδική Ασφάλιση στην Ελλάδα: Ένας κλάδος με παρόν και μέλλον

Από τον κ. Γιάννη Κατσάνη, Διευθυντή Πωλήσεων Ομαδικών Ζωής της Generali
Στο περιοδικό “HR Professional”, Φεβρουάριος 2015

 

Η Ομαδική Ασφάλιση στην Ελλάδα: Ένας κλάδος με παρόν και μέλλον

 

Το συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο στη δομή και τη λειτουργία του κράτους πρόνοιας, έτσι όπως το γνωρίσαμε τις τελευταίες δεκαετίες, δημιουργεί, εμφανώς, μια νέα δυναμική στον τομέα της Υγείας στη χώρα μας.

 

Στο νέο αυτό πεδίο αλλαγών οι εναλλακτικές και συμπληρωματικές μορφές καλύψεων υγείας φαίνεται να κερδίζουν συνεχώς έδαφος, καθώς αναλαμβάνουν να γεφυρώσουν το χάσμα μεταξύ του πραγματικού κόστους της κάλυψης και του ελλειμματικού ποσοστού συμμετοχής του κύριου ασφαλιστικού τομέα.

 

Υπό αυτές τις συνθήκες, η Ομαδική Ασφάλιση μπορεί να αποτελέσει ένα δίκτυ ασφαλείας στη διαρκή -ελεύθερη- πτώση της συμμετοχής του κράτους στο κόστος υγείας, εξασφαλίζοντας πρόσβαση σε ποιοτικές υπηρεσίες.

 

Οι εταιρίες που έχουν καταφέρει να επιβιώσουν την πενταετία των μνημονίων, καλούνται να κλείσουν τον κύκλο μειώσεων κόστους και περικοπών και να προσαρμόσουν την πολιτική τους στα νέα δεδομένα όπου ο ιδιωτικός τομέας αναλαμβάνει να παίξει έναν πιο δυναμικό ρόλο σε κλάδος που μέχρι πρότινος αποτελούσαν κρατικό μονοπώλιο. Παράλληλα, καλούνται να ανταποκριθούν πιο αποτελεσματικά στις ανάγκες των εργαζομένων τους, επενδύοντας στη δημιουργία ή τη διατήρηση των ομαδικών τους προγραμμάτων, με μεγάλη φροντίδα και επιμέλεια.

 

Ο κύριος προσανατολισμός των προγραμμάτων αυτών εστιάζει πλέον στη συμπλήρωση του κενού που αφήνει ο ΕΟΠΥΥ, με έμφαση, κυρίως, στα σοβαρά περιστατικά υγείας. Μέσω των παροχών τους τα ομαδικά προγράμματα ασφάλισης μπορούν να αποτελέσουν παράλληλα τη βάση επί της οποίας θα δομηθούν ή θα ενισχυθούν ανταποδοτικές σχέσεις, ισχυροί και σταθεροί δεσμοί των εργαζομένων με την εταιρία αλλά και τον εταιρικό της σκοπό. Αυτή η φιλοσοφία συνάδει εξάλλου και με τη σύγχρονη οργανωσιακή αντίληψη η οποία θεωρεί τις επιχειρήσεις ένα ζωντανό «κύτταρο» με δυναμικές σχέσεις και ανάγκες.

 

Η ομαδική ασφάλιση, λοιπόν, αποτελεί επένδυση στην ασφάλεια και την ευημερία αποδεικνύοντας στην πράξη το ενδιαφέρον της επιχείρησης για τον «πυρήνα» της, δηλαδή, το ανθρώπινο δυναμικό της. Εξασφαλίζοντας την ομαλότητα σε μια εποχή επισφάλειας, τα ομαδικά προγράμματα ασφάλισης μπορεί να γίνουν και ένα εργαλείο αύξησης της παραγωγικότητας. Η σύγχρονη επιχείρηση που αποζητά το μέγιστο από τον εργαζόμενο και στοχεύει στη συνεχή βελτίωση των προϊόντων και των υπηρεσιών της, οφείλει να εξασφαλίσει και το ιδανικό περιβάλλον εργασίας και δημιουργίας. Η υιοθέτηση ενός προγράμματος ομαδικής ασφάλισης υπηρετεί ακριβώς τους παραπάνω στόχους.

 

Οι ασφαλιστικές εταιρίες από τη μεριά τους, εκτός από την πρόκληση της δημιουργίας ασφαλιστικών προϊόντων που να συναντούν τις σύγχρονες απαιτήσεις, οφείλουν να ανταποκριθούν και στη βελτίωση των υπηρεσιών διαχειριστικής υποστήριξης, την προστασία των προσωπικών δεδομένων και την εξατομικευμένη ανάγκη υποστήριξης. Όλα αυτά δε, πρέπει να πραγματοποιηθούν εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη σχέση κόστους-οφέλους και αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρει η σχετική νομοθεσία.

 

Η απάντηση της Generali στις νέες απαιτήσεις Ομαδικής Ασφάλισης

 

Η Generali, εγγυάται την πληρότητα ενός Προγράμματος Ομαδικής Ασφάλισης μέσα από υπηρεσίες υψηλής ποιότητας οι οποίες περιλαμβάνουν:

 

  • Το νέο σύστημα Υγείας GPS-Generali Privilege System, το οποίο προσφέρει 24ωρη τηλεφωνική υποστήριξη και αρχική ιατρική καθοδήγηση. Παράλληλα, δίνει πρόσβαση σε ένα δίκτυο 2.700 συνεργαζόμενων ιατρών σε πάνω από 250 σημεία εξυπηρέτησης, με πανελλαδική κάλυψη αλλά και διαγνωστικές εξετάσεις σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές.
  • Νέα προϊόντα και υπηρεσίες, σχεδιασμένες και προσαρμοσμένες στις ανάγκες του κάθε πελάτη χωριστά, ακόμη και για πολύ μικρές επιχειρήσεις 7-8 ατόμων, με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόστος.
  • Συνεργασίες με εξειδικευμένα κέντρα, πρωτοπόρα στην παροχή υπηρεσιών υγείας.
  • Ψηφιακές εφαρμογές σχεδιασμένες με πελατοκεντρική αντίληψη, όπως το «My Generali» το οποίο προσφέρει on-Line πληροφόρηση και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση.
  • Την εγγυητική σφραγίδα του GEB, του παγκόσμιου ηγέτη στις ασφαλίσεις Ανθρώπινου Δυναμικού Πολυεθνικών Εταιρειών με έδρα τις Βρυξέλλες.

 

Όλα αυτά με την ευελιξία που εξασφαλίζει στην Generali η υψηλή τεχνογνωσία στον τομέα των ομαδικών ασφαλίσεων και η γνώση ότι η αξία των προσφερόμενων υπηρεσιών ασφάλισης κρίνεται από το αποτέλεσμα. Και αυτό δεν είναι άλλο από τη «δύναμη» του να είμαστε πάντα κοντά σε αυτόν που μας χρειάζεται.