Συνέντευξη στον Λάμπρο Καραγεώργο
Φωτογραφίες: Ιάκωβος Διζικιρίκης
Νέες ευκαιρίες ανάπτυξης εξετάζει η Generali στο δρόμο προς την κορυφή. Ως ένας από τους ηγέτες του χώρου, ενδέχεται να επωφεληθεί σημαντικά από τις αλλαγές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά, καθώς μπορεί να υπάρξουν ευκαιρίες για εξαγορές ή συνεργασίες, διευρύνοντας περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας και αυξάνοντας το μερίδιό μας στην αγορά, επισημαίνει σε συνέντευξή του στο «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ» ο διευθύνων σύμβουλος της Generali κ. Πάνος Δημητρίου. Εταιρεία- πρότυπο για την ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Generali επιδιώκει τόσο την οργανική όσο και μέσω εξαγορών ανάπτυξη. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι για να συμβάλουμε καθοριστικά στην εδραίωση μιας νέας ποιότητας στον κλάδο μας -που σημαίνει και περαιτέρω διείσδυση της ιδέας της ασφάλισης στην κοινωνία- πρέπει να «μεγαλώσουμε» ακόμη περισσότερο, αξιοποιώντας κάθε πραγματική ευκαιρία, επισημαίνει στην ενδιαφέρουσα συνέντευξή του στο «ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ» ο κ. Δημητρίου. Άνθρωπος των έργων και όχι των λόγων, ο διευθύνων σύμβουλος της Generali στη συνέντευξή του αυτή εστιάζει στους στόχους της εταιρείας, στην αξία ενός ισχυρού δικτύου πωλήσεων και στην ανάγκη επενδύσεων στις νέες τεχνολογίες, τομείς στους οποίους η Generali διαπρέπει…
-Κύριε Δημητρίου, η Generali πέτυχε το 2023 ένα νέο ρεκόρ παραγωγής σπάζοντας το φράγμα των 500 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει την παραγωγή της παρά την απορρόφηση μιας άλλης εταιρείας χωρίς να χάσει ούτε ένα ευρώ. Πού οφείλεται αυτή η επιτυχία;
-Πιστεύω ακράδαντα ότι η όποια επιτυχία έχει πάντοτε πίσω της πολύ δρόμο. Η Generali είναι ένας οργανισμός που δεν μεγάλωσε από τη μία μέρα στην άλλη. Αντιθέτως, προχωρούσε όλα αυτά τα χρόνια μεθοδικά, αποκτώντας τεχνογνωσία, χτίζοντας υποδομές και επενδύοντας στις σχέσεις με τους ανθρώπους και τους συνεργάτες της. Η χρονιά που πέρασε ήταν ένας ακόμη κύκλος προκλήσεων και ανατροπών κατά τη διάρκεια του οποίου χρειάστηκε επανειλημμένα να επανεξετάσουμε τα δεδομένα μας. Σε αυτή τη διαδικασία, η συμβολή των συνεργατών μας υπήρξε καθοριστική, καθώς η δική τους άμεση και ουσιαστική ανατροφοδότηση μας βοηθούσε να έχουμε κάθε στιγμή ρεαλιστική εικόνα για το σύνολο της αγοράς.
Το φετινό παραγωγικό αποτέλεσμα είναι, ασφαλώς, πολύ υψηλό και δείχνει καθαρά τη δυναμική της εταιρείας μετά την ολοκλήρωση της πλήρους ενοποίησης των συστημάτων μας (integration). Η αύξηση αυτή οφείλεται κυρίως στους ανθρώπους μας, στους συνεργάτες μας και στην ανοιχτή σχέση που διατηρούμε μαζί τους. H Generali υπήρξε ανέκαθεν μια εταιρεία που πιστεύει στα φυσικά δίκτυα από τα οποία προέρχεται και σήμερα το 85% της παραγωγής μας. Η σχέση μας αυτή προϋπήρχε της εξαγοράς και συνέχισε να υφίσταται με την ίδια αφοσίωση και αποτελεσματικότητα και μετά από αυτήν. Η εξαγορά της ΑΧΑ, από την άλλη, μας έδωσε τη δυνατότητα αξιοποίησης δύο ακόμη καναλιών παραγωγής: του τραπεζοασφαλιστικού (bancassurance) και του agency. Αυτό νομίζω απαντά στην ερώτηση, καθώς αναδεικνύει τη βαρύτητα του κάθε παραγωγικού καναλιού. Είναι σαφές, επομένως, ότι οι συνεργάτες μας στα φυσικά δίκτυα είναι συνοδοιπόροι μας πολλά χρόνια και στόχος μας είναι να πηγαίνουμε μαζί ολοένα και πιο ψηλά.
-Στον ασφαλιστικό κλάδο παρατηρείται τον τελευταίο καιρό μεγάλη κινητικότητα σε σχήματα και πρόσωπα. Πού πιστεύετε ότι οδηγούν οι εξελίξεις αυτές την αγορά και την Generali ειδικότερα;
-Η πρόσφατη κινητικότητα στον ασφαλιστικό κλάδο στην Ελλάδα υποδεικνύει μια φάση αναδιάρθρωσης και συγκέντρωσης της αγοράς που τίθεται ξανά σε δραστηριότητα. Αυτές οι εξελίξεις στοχεύουν στη δημιουργία πιο ισχυρών και ανταγωνιστικών επιχειρήσεων, ικανών να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις μιας συνεχώς μεταβαλλόμενης αγοράς με αυξημένες ρυθμιστικές απαιτήσεις. Η Generali, ως ένας από τους ηγέτες του χώρου, ενδέχεται να επωφεληθεί σημαντικά από αυτές τις αλλαγές, καθώς μπορεί να υπάρξουν ευκαιρίες για εξαγορές ή συνεργασίες, διευρύνοντας περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας και αυξάνοντας το μερίδιό μας στην αγορά. Επιπλέον, η μετακίνηση έμπειρων στελεχών ανοίγει την πόρτα σε νέες ιδέες και στρατηγικές, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη και καινοτομία της εταιρείας. Και μπορεί η ασφαλιστική αγορά να γίνει πιο συγκεντρωμένη, ταυτόχρονα όμως θα γίνει και πιο δυναμική ώστε οργανισμοί, όπως ο δικός μας, να έχουν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τη θέση τους και να προσαρμοστούν στις νέες προκλήσεις και ευκαιρίες. Η ενοποίηση, η εξειδίκευση και η τεχνολογία αναμένεται να βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και να τονώσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών για τον ασφαλιστικό κλάδο.
Εμείς, ως οργανισμός, εργαζόμαστε καθημερινά για να καθιερώσουμε νέα και σύγχρονα πρότυπα ασφάλισης και να ηγηθούμε μιας νέας εποχής στον ασφαλιστικό χώρο, αλλάζοντας τα δεδομένα προς όφελος των πολιτών, αλλά και των συνεργατών μας. Η μέχρι τώρα αταλάντευτη πορεία μας προς την κορυφή υπογραμμίζει τη στόχευσή μας. Γνωρίζουμε, ωστόσο, πολύ καλά ότι για να συμβάλουμε καθοριστικά στην εδραίωση μιας νέας ποιότητας στον κλάδο μας -που σημαίνει και περαιτέρω διείσδυση της ιδέας της ασφάλισης στην κοινωνία- πρέπει να «μεγαλώσουμε» ακόμη περισσότερο, αξιοποιώντας κάθε πραγματική ευκαιρία.
-«Level Up!»: Τι σημαίνει αυτό για τον συνεργάτη σας;
-Όπως ανακοινώσαμε πρόσφατα, ένας από τους φετινούς στρατηγικούς μας στόχους είναι η βελτίωση της εμπειρίας τόσο του ασφαλισμένου όσο και του διαμεσολαβητή (customer & intermediary experience). Αυτό αποτελεί σταθερή μας προτεραιότητα. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι στη διετία που διήρκεσε η ενοποίηση υπήρξαν κενά, όπως άλλωστε θα περίμενε κανείς εν μέσω ενός ιδιαίτερα απαιτητικού integration. Επιπρόσθετα, σημειώνω ότι δεν είχαμε απλώς να διαχειριστούμε νέα δεδομένα, αλλά και ένα ιδιαίτερα ρευστό παγκόσμιο περιβάλλον. Το σύνθημα «Level Up!» επομένως είναι ένα πολύ ξεκάθαρο μήνυμα για την ομάδα της Generali. Σημαίνει αντιλαμβάνομαι, αναγνωρίζω και κάνω βήματα μπροστά σε όλα τα επίπεδα, επιδιώκοντας ένα συνολικά βελτιωμένο και αναβαθμισμένο πλαίσιο λειτουργίας και ανάπτυξης.
Η αναβάθμιση της εμπειρίας του ασφαλισμένου και του συνεργάτη μας είναι απολύτως συνδεδεμένη με τη μελέτη των διαδικασιών μας, η οποία κρίνεται απαραίτητη προκειμένου να αυξήσουμε τη θετική αλληλεπίδραση με τους πελάτες μας. Έτσι, θα μπορέσουμε συλλογικά -εταιρεία και διαμεσολαβητές- να ανταποκριθούμε με τη σειρά μας στην προσδοκία των πελατών μας, προσφέροντας τις ευκολίες με τις οποίες είναι ήδη εξοικειωμένοι, καθώς προσφέρονται ήδη σε άλλους κλάδους. Οι ασφαλισμένοι αναμένουν από εμάς συνδεδεμένες υπηρεσίες με τις οποίες θα είναι εύκολο να συναλλάσσονται χωρίς να υπάρχουν σημεία τριβής. Κατανοώντας αυτή την ανάγκη και εστιάζοντας στη στήριξη των συνεργατών μας, έχουν προβλεφθεί ο επανασχεδιασμός διαδικασιών στην κατεύθυνση της πιο ευέλικτης και αποτελεσματικής λειτουργίας τους, ο εμπλουτισμός και η ταχύτητα των ψηφιακών εργαλείων και η αναβάθμιση των πλέον σύγχρονων ασφαλιστικών προγραμμάτων της αγοράς που προσφέρουν ευρεία επιλογή καλύψεων και ολική προστασία.
-Η Generali στηρίζει την ανάπτυξή της στα παραδοσιακά δίκτυα πωλήσεων. Πώς στηρίζει η Generali τον συνεργάτη της;
-Η διατήρηση των συνεργασιών είναι εξίσου σημαντική με τη δημιουργία τους και δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί αποσπασματικά. Αυτό είναι κάτι που η Generali ενστερνίζεται διαχρονικά. Σήμερα, οι ασφαλιστικές εταιρείες καλούνται να βαδίσουν σε ένα ψηφιακό περιβάλλον που θα τους επιτρέψει να αναπτύξουν μια ισχυρότερη και πιο αποτελεσματική υποδομή και η οποία θα τις βοηθήσει στην επίτευξη των στρατηγικών στόχων τους. Ως οργανισμός, κατανοήσαμε έγκαιρα την ανάγκη εκσυγχρονισμού της οικονομικής και αναλογιστικής μας λειτουργίας, επενδύσαμε σε αυτή και φροντίζουμε να εξοπλίζουμε τους συνεργάτες μας με εργαλεία και υποδομές που συμβάλουν στρατηγικά στην ανάπτυξη των εργασιών τους.
Μεγάλη σημασία δίνουμε, επίσης, στην εκπαίδευση των συνεργατών μας και για το λόγο αυτόν σχεδιάζουμε στοχευμένα workshops που μας δίνουν την ευκαιρία της άμεσης επαφής και ανατροφοδότησης από τους ανθρώπους που κατεξοχήν έρχονται καθημερινά σε επαφή με τους ασφαλισμένους. Εδώ, η επικοινωνία και η συνεργασία είναι τα κλειδιά, καθώς, διατηρώντας στενές σχέσεις με τους συνεργάτες μας, παρέχοντας ενημερώσεις για τις τάσεις της αγοράς, τις αλλαγές στα προϊόντα και τις νέες ευκαιρίες, μοιραζόμαστε και συνδιαμορφώνουμε το παραγωγικό αποτέλεσμα.
Η ευρεία γκάμα προϊόντων μας που ανανεώνονται συνεχώς δίνει εναλλακτικές και ευέλικτες λύσεις για κάθε ασφαλισμένο και κατά συνέπεια αποτελεί ένα πωλησιακό ατού για τους διαμεσολαβούντες. Τέλος, η εμπορική μας πολιτική, καθώς και η πολιτική κινήτρων μας εκτιμούμε ότι είναι ιδιαίτερα ελκυστικές και προσφέρουν στους συνεργάτες μας σημαντικές ευκαιρίες επαγγελματικής ανάδειξης και επιβράβευσης.
-Τα πολυκαναλικά δίκτυα που υπάρχουν και στην ελληνική ασφαλιστική αγορά είναι έξω από τη λογική της εταιρείας; Δεν στερεί έτσι τον εν δυνάμει ασφαλισμένο από μία «δίοδο» προσέγγισης με την εταιρεία, η οποία μοιάζει να είναι σύγχρονη και σύμφωνη με τα σημεία των καιρών, όπως είναι η «αδυσώπητη» ανάπτυξη του Ιnternet;
-Τα ψηφιακά κανάλια ασφάλισης είναι μία πραγματικότητα την οποία δεν μπορούμε να αγνοήσουμε. Αντίστοιχα και οι πλατφόρμες σύγκρισης ασφαλιστικών εργαλείων. Στην Generali, ωστόσο, έχουμε κάνει μια στρατηγική επιλογή: να πορευθούμε κυρίως μέσω των φυσικών δικτύων γιατί αποτελεί πεποίθησή μας ότι η ζωή, η υγεία και η περιουσία δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσω αυτοματισμών, όσο και αν αυτό διευκολύνει κάποιες περιπτώσεις. Η προσωπική επαφή και η σχέση με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή είναι εξαιρετικά σημαντικές, καθώς η άμεση ανταπόκρισή του -ιδιαίτερα σε μια δύσκολη στιγμή- καταγράφεται ως προσωπική φροντίδα. Για την εταιρεία μας θα ήταν πολύ εύκολη η λειτουργία ενός αμιγώς ψηφιακού καναλιού, δεδομένου ότι η ευχέρεια που προσφέρουν τα προϊόντα μας στον προσωποποιημένο σχεδιασμό είναι πολύ μεγάλη. Επιμένουμε, όμως, στην προσωπική επικοινωνία, στην ανθρώπινη διασύνδεση και γι’ αυτό επενδύουμε τόσο στη σχέση που έχουμε με τα δίκτυά μας. Αυτό, άλλωστε, έρχεται να επιβεβαιωθεί και από τους ίδιους τους ασφαλισμένους, οι οποίοι επιζητούν την προσωποποιημένη εξυπηρέτηση, ιδιαίτερα για όσα είναι σημαντικά για εκείνους.
Από την άλλη πλευρά, δεν είμαστε καθόλου αρνητικοί στη χρήση ψηφιακών μέσων. Ο ασφαλιστικός κλάδος υφίσταται αυτή τη στιγμή σημαντικές αλλαγές, λόγω της ανάγκης προσαρμογής στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών, στις τεχνολογικές εξελίξεις και στις αυξημένες ρυθμιστικές απαιτήσεις. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι απαραίτητος ώστε οι ασφαλιστές να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και να προσαρμοστούν στη μεταβαλλόμενη δυναμική της αγοράς.
Η τεχνολογία όπως και σε άλλες αγορές αναμένεται να αλλάξει το τοπίο και στον τρόπο λειτουργίας των ασφαλιστικών οργανισμών. Η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης θα επιφέρει ανατροπές από την ανάληψη κινδύνων ως τη διαχείριση και πληρωμή των αποζημιώσεων, προσφέροντας εξειδικευμένα προϊόντα και λύσεις που αντανακλούν τον σύγχρονο τρόπο ζωής και αναγκών των καταναλωτών. Η Generali υπήρξε μία από τις πρώτες ασφαλιστικές εταιρείες που έθεσε τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο κέντρο της στρατηγικής της εξέλιξης με στόχο να ακολουθήσει τα σύγχρονα τεχνολογικά βήματα προς όφελος των ασφαλισμένων της. Ως οργανισμός δεν έχουμε καμία ανησυχία ότι η τεχνολογική πρόοδος θα καταργήσει θέσεις εργασίας, αντιθέτως πιστεύουμε ότι όσο πιο άρτια είναι ψηφιακά μια διαδικασία τόσο πιο μεγάλη και ουσιαστική είναι η ανάγκη για την προσωπική επαφή. Απεναντίας, αν αυτές τις όποιες σκέψεις υπάρξουν τις μετατρέψουμε σε ευκαιρίες για τη δουλειά μας, θα είμαστε μετά βεβαιότητας ωφελημένοι σε υπερθετικό βαθμό.
-Όπως ανακοινώσατε ο ίδιος, οι πελάτες σας σε ποσοστό 29% έχουν περισσότερα από δύο συμβόλαια με την εταιρεία σας. Πώς το πέτυχατε αυτό, πόσο ικανοποιημένοι είστε από το ποσοστό αυτό και ποιος ο στόχος σας για περαιτέρω αύξησή του;
-Το ποσοστό αυτό είναι αποτέλεσμα μιας σειράς παραγόντων. Κατ’ αρχάς, ας μιλήσουμε για την ευρεία γκάμα των ασφαλιστικών μας προγραμμάτων τα οποία λειτουργούν μεταξύ τους οικοσυστημικά, δημιουργώντας μια ομπρέλα ολιστικής προστασίας, ενώ και οι πολλαπλές επιλογές καλύψεων ανά προϊόν αποτελούν τον σοβαρότερο λόγο επιλογής τους. Να προσθέσω εδώ την αξία που προσφέρει η αξιοπιστία ενός παγκόσμιου ασφαλιστικού ηγέτη, όπως η Generali, με 140 χρόνια παρουσίας στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Ασχέτως των ποσοστών, όμως, η αύξησή του είναι για εμάς αδιαπραγμάτευτος στόχος.
Πέρα όμως από τα αριθμητικά στοιχεία, εκτιμώ ότι τον μεγαλύτερο ρόλο σε αυτό έπαιξε και συνεχίζει να παίζει το ανθρώπινο πρόσωπο του οργανισμού και η σημαντική προσπάθεια που καταβάλλουμε όλοι μας, ο καθένας από τη δική του πλευρά, να αναδείξουμε την ασφάλιση ως πραγματική αξία και όχι ως κάτι που μπορεί να αποδειχτεί χρήσιμο κάποια στιγμή.
-Πρόσφατα κάνατε μία δήλωση που προκάλεσε έκπληξη. Είπατε πως «τα περιουσιακά στοιχεία που δεν είναι ασφαλισμένα δεν ανήκουν στους ιδιοκτήτες τους». Θέλετε να μας πείτε τι ακριβώς εννοείτε με αυτή την τοποθέτηση;
-Η πρόταση είναι, ασφαλώς, μεταφορική, αλλά η ουσία της παραμένει πολύ απλή: οτιδήποτε δεν ελέγχουμε δεν είναι δικό μας. Όταν έχεις, λοιπόν, με κόπο δημιουργήσει μια περιουσία και δεν την προστατεύεις ασφαλίζοντάς την, την εκθέτεις στη μανία κάθε φυσικού φαινομένου. Επομένως, όταν π.χ. το φαινόμενο «Daniel» την καταστρέφει, την έχεις χάσει και δεν ξέρεις εάν και πότε θα έχεις τη δυνατότητα να την αποκαταστήσεις. Με αυτή τη λογική η ιδιοκτησία σου είναι ευάλωτη απέναντι στα αποτελέσματα της κλιματικής αλλαγής και των ακραίων φυσικών καταστροφών. Η θέση μας σε αυτή την περίπτωση είναι δύσκολη, καθώς καλούμαστε να υπογραμμίσουμε την αξία της ασφάλισης μετά από τα πραγματικά δύσκολα γεγονότα που αντιμετωπίσαμε πρόσφατα. Αυτό σημαίνει ότι μέχρι σήμερα δεν καταφέραμε, για πολλούς λόγους, να βοηθήσουμε τους πολίτες να κατανοήσουν πόσο σημαντική επένδυση είναι η απόκτηση ασφαλιστικής κάλυψης. Οι ζημιές από τις πρόσφατες καταστροφές (πλημμύρες και φωτιές) υπολογίζονται σε 4,5 δισ. ευρώ, από τα οποία μόνο τα 500 εκατ. προέρχονται από την ασφαλιστική αγορά, κάτι που μεταφράζεται σε οικονομική επιβάρυνση του κράτους με ό,τι αυτό συνεπάγεται και, ταυτόχρονα, σε αργοπορημένη και ελλιπή στήριξη των πολιτών από τους θεσμικούς παράγοντες. Το ερώτημα επομένως είναι ένα: θα συνεχίσουμε να αφήνουμε τη ζωή μας και όλα όσα δημιουργούμε με κόπο, απροστάτευτα;
-Ποια νέα προϊόντα και υπηρεσίες θα λανσάρετε το επόμενο διάστημα;
-Το ζητούμενο για εμάς είναι να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ένα συνολικό πακέτο υπηρεσιών προς τον πελάτη, όπου οι καλύψεις θα αποτελούν μόνο ένα τμήμα αυτών και το κόστος των ασφαλίστρων δεν θα συνδέεται μόνο με την αποζημίωση αλλά με τις παροχές που λαμβάνει αθροιστικά ένας ασφαλισμένος βελτιώνοντας την ποιότητα της ζωής του, ξεκινώντας από την πρόληψη, την παράλληλη αναβάθμιση της ευζωίας στην καθημερινότητά του, την εκπαίδευση και την απόκτηση νέων βελτιωμένων συνηθειών που θα αναγνωρίζονται με τη μορφή εκπτώσεων, την κυρίως κάλυψη και αποζημίωση στη δύσκολη στιγμή και την ουσιαστική στήριξη για μια γρήγορη αποκατάσταση την «επόμενη μέρα».
Τα προγράμματά μας έχουν σχεδιαστεί εξαρχής σε αυτή τη λογική της ολιστικής προστασίας που καλύπτει απολύτως προσωποποιημένες ανάγκες και πιστεύουμε ότι έχουν μεγάλο περιθώριο αναβαθμίσεων. Η Generali ήταν η πρώτη εταιρεία που εισήγαγε στην ελληνική ασφαλιστική αγορά την έννοια του «οικοσυστήματος», έχοντας τοποθετηθεί στρατηγικά με το βλέμμα στις μελλοντικές ανάγκες των πολιτών, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι τα ασφαλιστικά μας προϊόντα έχουν ως βάση τους μία συγκεκριμένη ανάγκη. Σε αυτή την κατεύθυνση και παρακολουθώντας συνεχώς τις σύγχρονες ανθρώπινες ανάγκες, εμπλουτίζουμε και εξελίσσουμε τα προγράμματά μας.
Επιπλέον, για να ανταποκρίνεται στην αποστολή του ένα ασφαλιστικό προϊόν θα πρέπει να είναι κατάλληλο, δηλαδή να προσφέρει σωστή κάλυψη των πραγματικών κινδύνων και αξιών και να είναι οικονομικά προσιτό. Και επειδή η έννοια του προσιτού συνδέεται άμεσα με την αξία που αναγνωρίζουν οι πολίτες ότι έχει η ασφάλιση, επιδιώκουμε ως οργανισμός να ανταποκρινόμαστε στην προσδοκία των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται δημιουργώντας προστιθέμενη αξία μέσω των υπηρεσιών και των δικτύων μας. Οι αλλαγές που θα διαπιστώσουν σύντομα οι ασφαλισμένοι και οι συνεργάτες μας στοχεύουν στην αναβάθμιση της εξυπηρέτησής των κατόχων ασφαλιστικών συμβολαίων και έπονται και μια σειρά ακόμη αλλαγές που θα ανακοινωθούν σύντομα. Επομένως, για να απαντήσω ευθέως την ερώτησή σας, θα υπάρχουν προσθήκες για ενίσχυση των προϊόντων μας.
Η συζήτηση φαίνεται να επικεντρώνεται το τελευταίο διάστημα σε παράγοντες σχετικά με τη συνεισφορά της Πολιτείας με την παροχή φορολογικών κυρίως κινήτρων για ασφάλιση φυσικών φαινομένων και της υγείας και τη θεσμοθέτηση και επέκταση της υποχρεωτικής ασφάλισης, όπως για την προστασία ακραίων φυσικών φαινομένων, περιουσίας και ακινήτου και αστική ευθύνη. Υπάρχουν εντούτοις πολλοί περισσότεροι παράγοντες που δυνητικά θα επιδρούσαν θετικά στην ανάπτυξη του κλάδου πέρα από την υιοθέτηση κινήτρων και την καθολικότητα ορισμένων καλύψεων από την Πολιτεία. Σε αυτούς συγκαταλέγονται παράγοντες που αφορούν και επηρεάζονται από τις ίδιες τις ασφαλιστικές εταιρείες, όπως ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η πελατοκεντρική προσέγγιση που αντανακλούν καλύτερα τις προτιμήσεις και ανάγκες των καταναλωτών.
-Γιατί ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να επιλέξει την Generali;
-Θα ξεκινήσω με κάτι που μπορεί να ακούγεται κοινότοπο, αλλά είναι απολύτως αληθινό: οι εταιρείες είναι οι άνθρωποί τους. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάθε εταιρεία έχει μοναδικά χαρακτηριστικά και η σταθερότητα που παρέχει η Generali είναι αδιαπραγμάτευτη. Είναι ο πυλώνας για κάθε επαγγελματία. Η προσέγγιση, η επίλυση θεμάτων, η στήριξη που παρέχει σε κάθε συνεργάτη στη δύσκολη στιγμή είναι, θεωρώ, τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά για να επιλέξει κάποιος την επαγγελματική του στέγη. Στην Generali αναγνωρίζουμε ότι η επιτυχία μας είναι οι άνθρωποί μας και γι’ αυτό βρισκόμαστε στο πλευρό τους σε κάθε βήμα της σταδιοδρομίας τους. Με πολλούς από τους συνεργάτες μας μοιραζόμαστε ήδη αρκετά χρόνια κοινής διαδρομής και αυτό λέει πολλά.
Ως οργανισμός έχουμε τεράστια εκτίμηση στο ρόλο τον συνεργατών μας και αναγνωρίζουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν. Για το λόγο αυτόν επενδύουμε στη διαρκή επαγγελματική τους κατάρτιση και στηρίζουμε ουσιαστικά αυτή τη σχέση. Το σύνολο των παροχών και των κινήτρων μας εμπλουτίζεται με γνώμονα τη δέσμευσή μας να υποστηρίζουμε τις επιδιώξεις των δικτύων μας, αναγνωρίζοντας τη συνεχή προσφορά τους στον κοινό μας στόχο. Διατηρώντας μια ανοιχτή σχέση μαζί τους έχουμε δημιουργήσει ένα επαγγελματικό περιβάλλον κοινών αξιών και επιδιώξεων που τοποθετεί στο κέντρο του τον άνθρωπο, εκείνον για τον οποίο έχουμε αναλάβει την υπόσχεση να αποτελούμε Lifetime Partner.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΑΝΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Απόφοιτος του Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αθηνών και μέλος της Αμερικανικής Ένωσης Αναλογιστών, από το 2002 μέχρι και σήμερα κατέχει τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου στην Generali Hellas και παράλληλα από το 2020 εκτελεί χρέη γενικού γραμματέα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος. Στο παρελθόν έχει τελέσει πρόεδρος της Ένωσης Αναλογιστών Ελλάδας την περίοδο 2015- 2019, καθώς και αντιπρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος κατά την περίοδο 2018-2020.