Στην Generali εστιάζουμε στην εξυπηρέτηση των πελατών μας και επιδιώκουμε την άριστη συνεργασία μας, ανταποκρινόμενοι άμεσα στα ερωτήματα και σε τυχόν παρατηρήσεις σου. Παρά την προσπάθειά μας αυτή, ενδεχομένως να έχεις κάποιο παράπονο για το οποίο θέλεις να επιστήσεις την προσοχή μας. Το Τμήμα Παραπόνων είναι πάντα στη διάθεσή σου για να λάβει τις παρατηρήσεις σου, να ασχοληθεί με κάθε μία περίπτωση προσωπικά και να σου απαντήσει έγκυρα και υπεύθυνα. Θα καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια να διαχειριστούμε τα θέματα που σε αφορούν με ακεραιότητα και προσήλωση.
Εάν επιθυμείς να υποβάλεις παράπονο, μπορείς να επιλέξεις έναν από τους παρακάτω τρόπους:
Εντός 50 ημερών από την ημέρα παραλαβής του αιτήματος ή παραπόνου σου, θα σου αποστείλουμε έγγραφη και αιτιολογημένη απάντηση. Εάν δεν είμαστε σε θέση να δώσουμε απάντηση εντός του προβλεπόμενου χρονικού περιθωρίου, θα σου εξηγήσουμε τους λόγους καθυστέρησης αναφέροντας κατά προσέγγιση τον εκτιμούμενο χρόνο ολοκλήρωσης. Σε περίπτωση που η απάντηση της Εταιρίας δεν ικανοποιεί ή καλύπτει το παράπονο ή θέμα που σε αφορά, μπορείς να απευθυνθείς στις αρμόδιες Αρχές (ενδεικτικά):
Σε κάθε περίπτωση, σε ενημερώνουμε ότι η ενεργοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης παραπόνου/αιτίασης δεν διακόπτει την παραγραφή των έννομων αξιώσεών σου, όπως ορίζει η νομοθεσία.
Παρακαλούμε να περιγράψεις αναλυτικά κάθε γεγονός που αφορά στο παράπονό σου, τις ημερομηνίες και τα ονοματεπώνυμα των εμπλεκόμενων προσώπων.